Tomas Bartninkas

Karas Ukrainoje keičia verslo dovanų tradicijas: viskas atrodė beprasmiška ir nyku, todėl pasakė – „Dovanokit – šiemet nedovanosim“ (1)

Kūrybinės, komunikacijos ar reklamos agentūros kalėdines verslo dovanas renka pagal asmeninį braižą, bet atliepdamos metų aktualijas ir kontekstą....

Lygios galimybės – ir komunikacijoje: ar pakankamai kalbame apie žmonių lygybę? (1)

Lygių galimybių klausimas vis dažniau iškeliamas viešojoje komunikacijoje, vieni kalba dėl to, kad tai yra svarbu, kiti – paskatinti darbuotojų ir...

Kai paprasti metodai nebeveikia: kviesdami mokytis pirmosios pagalbos žmonėms išdalijo rinkinius su lavonmaišiais

Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK), prieš dvi savaites startavęs su „Antrosios pagalbos“ rinkinio kampanija, džiaugiasi rezultatais. Pirma, išaugo...

Nedrąsu patiems, bet bandys išjudinti Europą: po viešnagės Ukrainoje ieško kelių plėsti „Blue / Yellow“ komunikaciją

Iki šios dienos „Blue / Yellow“ yra sulaukusi 27 mln. eurų paramos. Lietuvos komunikacijos ir reklamos profesionalai užsimojo išplėsti aukoti...

Tarptautinės Amerikos mokyklos Vilniuje reklamos kampaniją sukūrė moksleiviai

Besiplečianti Tarptautinė Amerikos mokykla Vilniuje (AISV) startavo su išskirtine reklamos kampanija, kurią sukūrė patys mokyklos moksleiviai....