Tomas Bartninkas
29 straipsnių
Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK), prieš dvi savaites startavęs su „Antrosios pagalbos“ rinkinio kampanija, džiaugiasi rezultatais. Pirma, išaugo į pirmosios pagalbos kursus besiregistruojančių žmonių skaičius. Antra, kampaniją teigiamai vertina ne tik visuomenė, bet ir kūrybininkai, komunikacijos l...
Iki šios dienos „Blue / Yellow“ yra sulaukusi 27 mln. eurų paramos. Lietuvos komunikacijos ir reklamos profesionalai užsimojo išplėsti aukoti skatinančią „Blue / Yellow“ reklamos kampaniją į Baltijos šalis ir Skandinaviją bei tokiu būdu iki metų galo paramos sumą padvigubinti. Be to, lietuvių sukurt...
Besiplečianti Tarptautinė Amerikos mokykla Vilniuje (AISV) startavo su išskirtine reklamos kampanija, kurią sukūrė patys mokyklos moksleiviai. Reklamos konceptą profesionaliai išvystyti vaikams padėjęs apdovanotas reklamos kūrybininkas Mantas Velykis liko nustebintas jų kūrybiškumu ir profesionalumu...
Jau sausio 18 d. startuoja nuo 2018-ųjų kasmet vykstantis Prekės ženklo vadovo (angl. Brand manager) kursas, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Jį kuruojanti rinkodaros specialistė Dominyka Jonušienė sako, kad šiais metais kurse į šešiolika savaičių įterpta net 11 modulių.
Lietuvoje nuosekliai mažėja tarptautinių reklamos tinklų vardus turinčių agentūrų. Ką tai byloja apie industriją? Anksčiau abiem pusėms naudingi mainai šiandien nebetenkina? Didieji pasauliniai tinklai praranda įtaką ir galią, o lokalios agentūros sutvirtėjo tiek, kad ryžtasi ne tik nepriklausomybei...
Prekybos tinklo „Senukai“ klientams pateiktą specialų pasiūlymą kompensuoti Covid-19 antigeno testus reklamos ir komunikacijos industrijos atstovai sutiko nevienareikšmiškai. Vieni tai vadina flirtu su tamsuomene, dėl pajamų paminant visuomenės interesą. Antri vertina pastangas suderinti rinkodarinį...
Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Truth“. Naujieji partneriai ne tik bus atsakingi už strateginės rinkodaros komunikacijos veiksmus, bet ir rūpinsis įvaizdžio bei vizualinio identiteto stiprinimu.
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo kalėdinę kampaniją „Kalėdų Kalėdos“ pradėjo pristatęs reklaminį klipą. Naujoji reklama tęsia praėjusiais metais pradėtą kartu kuriamų Šv. Kalėdų temą. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prekybos tinklo darbuotojų ir klientų santykiui, teigiama pranešime žini...
Tomas Bartninkas – Lietuvos reklamos industrijos vilkas, vėtytas ir mėtytas, matęs šilto ir šalto. Su savo patirtimi galėtų dažnai kartoti „o anksčiau“, „mano laikais“, „prieš 20 metų“, tačiau šia privilegija nesinaudoja, nes tiesiog nesižvalgo atgal. Stebėti šiandieną ir numatyti, kas bus rytoj – t...
Net jeigu žmogus ir neturi profesinių įgūdžių, jis turi gyvenimišką patirtį, kuri yra naudinga ir vertinama – tokią žinutę šiandien neša nauja lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojų paieškos reklamos kampanija.
Investicijos į reklamą: kad tave išgirstų, nebūtina šaukti garsiai, svarbiau – į kokią ausį nusitaikei (2)
Ne veltui kalba pasisuko apie rėkimą, mat lot. reclamo ir reiškia – rėkiu. Akivaizdu, kad norint didinti prekių ar paslaugų pardavimus, reikia, kad žmonės apie jas žinotų ir jų norėtų. Tačiau nuo ko pradėti, jeigu esi smulkusis verslininkas ir biudžeto eilutė reklamai menka, o karantino metu gal vis...
Vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO Summit“, šiemet vyksianti jau trečiąjį kartą, birželio 3 dieną auditoriją sukvies diskusijoms apie marketingo vadovų darbą neapibrėžtumo metu ir pasiruošimą naujajai realybei.
Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...
Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...
Viena didžiausių šalies reklamos agentūrų – „McCann Vilnius“ – nuo pirmadienio tampa „TRUTH“. Šiemet agentūra švenčia trisdešimtą gimtadienį ir pradeda naują veiklos etapą tapdama nepriklausoma.
Gegužės 30 d. įvykusiame didžiausiame metiniame ryšių su visuomene profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2019“ paskelbti tarptautinės komisijos ir publikos geriausiais išrinkti projektai.
Gegužės 30 dieną Vilniuje, renginyje „PR Impact Awards 2019“, savo ietis sukryžiuos keturių disciplinų atstovai – žiniasklaidos, reklamos, komunikacijos ir socialinių tinklų. Jie diskutuos – kuri disciplina svarbesnė, kas be ko negali, ar įmanoma meilė tarp šių disciplinų. Jeigu „taip“ – kaip joms g...
Antradienį vykusiame LRT Tarybos posėdyje nutarta – LRT Kultūra turėtų vadintis LRT Plius. Už pavadinimo keitimą balsavo devyni, prieš – du LRT Tarybos nariai. Naujas kanalo pavadinimas bus pradėtas naudoti tuomet, kai bus patvirtintas Lietuvos radijo ir televizijos komisijos.
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) įkūrė darbo grupę, kurios vienas iš tikslų yra Lietuvoje įvesti bendrinę tabako gaminių pakuotę. SAM pabrėžia, kad kol kas tai – tik diskusijos ir skubotų sprendimų priimama nebus, tačiau šios idėjos oponentai iš anksto perspėja, kad toks žingsnis būtų žalingas t...