TBWA

Atidaryta „Europos“ maisto aikštė – lankytojus kviečia dialogui

Verslo centrų ir modernių daugiabučių apsuptyje veikianti „Europa“ atveria daugiau nei pusmetį kurtos ir puoselėtos maisto aikštės...

Keisčiausios 2021 m. reklamos: kai „nurautumas“ svarbiau už logiką

Tebesitęsiant praėjusių metų aptarimams ir įdomiausių įvykių prisiminimams, reklamos temomis rašantis portalas „Adweek“ surinko keisčiausias...

Prekybos centras „Europa“ įgyvendina didžiausią atnaujinimą nuo atidarymo dienos: rinkodaros kampaniją įkvėpė pilnaties įtaka

Šiuo metu vyksta didžiausias ir svarbiausias prekybos centro „Europa“ atnaujinimas nuo atidarymo dienos. Keičiasi ne tik erdvės, interjeras,...

TBWA paskelbta „Metų pasauline reklamos agentūra“

Šią savaitę svarbiausias pasaulyje rinkodaros naujienų portalas „Adweek“ (JAV) paskelbė TBWA\Worldwide „Metų pasauline reklamos agentūra 2021”...

„LiMA Day Kaunas“: popandeminis marketingas – kaip grįžus į mokyklą

Pandemijos nulemtas verslo sąlygų neapibrėžtumas ir pasikeitę vartotojų poreikiai marketingo specialistus ir vadovus privertė pasijausti lyg grįžus...