Skaistė Varnienė

Tyrimas: abejingumas prekių ženklams mažėja, bet vartotojų lūkesčiai jiems auga

Tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas atskleidė pasaulinės pandemijos įtaką prekių ženklų prasmingumui. Nors situacija...

Influencerių sekėjai – tik ledkalnio viršūnė: ne visi nori viešinti, ką stebintys

Oficialūs influencerių sekėjai sudaro tik mažiau nei pusę jų realios auditorijos, rodo „Kantar“ atliktas tyrimas. Beveik kas penktas (19%)...

Lietuvos influencerių rinkodaros tyrimas: kalbančiojo įvaizdis ir drąsa svarbiau nei saugi ir ištobulinta žinutė (9)

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“, kartu su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, atliktas Lietuvos influencerių rinkodaros tyrimas...

Covid-19 barometras: Lietuva gerokai skiriasi nuo pasaulinių rodiklių (105)

Ketvirtasis „Kantar“ Covid-19 Barometras rodo, kad Lietuvoje vyraujantis požiūris koronaviruso kontekste yra „kas bus, tas bus“. Palyginti su...

Covid-19 barometras: Lietuvoje dominuoja fatalistai – kas bus, tas bus (2)

Kas bus, tas bus. Toks gyventojų požiūris Lietuvoje yra dominuojantis koronaviruso kontekste, rodo ketvirtasis „Kantar“ Covid-19 Barometras. Palyginti...