Skaistė Varnienė

Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės

Po daugiau nei dvejus metus užsitęsusios pandemijos daugelis nekantravo, kada gyvenimas grįš į įprastas vėžes. Tačiau net jai visiškai nepasibaigus...

Vartotojų įpročiai karo Ukrainoje kontekste: tyrimas parodė, ką turi daryti prekių ženklai

Tarptautinio tinklo „Havas“ atliktas reprezentatyvus Lietuvos gyventojų tyrimas atskleidė, kokiąbįtaką Rusijos pradėtas karas Ukrainoje turėjo...

Tyrimas: abejingumas prekių ženklams mažėja, bet vartotojų lūkesčiai jiems auga

Tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas atskleidė pasaulinės pandemijos įtaką prekių ženklų prasmingumui. Nors situacija...

Influencerių sekėjai – tik ledkalnio viršūnė: ne visi nori viešinti, ką stebintys

Oficialūs influencerių sekėjai sudaro tik mažiau nei pusę jų realios auditorijos, rodo „Kantar“ atliktas tyrimas. Beveik kas penktas (19%)...

Lietuvos influencerių rinkodaros tyrimas: kalbančiojo įvaizdis ir drąsa svarbiau nei saugi ir ištobulinta žinutė (1)

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“, kartu su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, atliktas Lietuvos influencerių rinkodaros tyrimas...