Romualda Stonkutė

M360 Premium

Kai klientas per dieną tampa toksiškas: kada likti iki galo, o kada nešti kudašių?

Ką daryti, kai ilgametis ir branginamas agentūros klientas per dieną tampa toksišku? Atleisti klientą, kad nebūtum suteptas svetimos dėmės? Bet ar...

Komunikacijos agentūros 2021 metais skaičiavo augimą: žvelgiant į ateitį – optimizmo mažiau

Praėję 2021 metai daugeliui Lietuvos komunikacijos agentūrų atnešė augimą. Didžiausias tiesiogines pardavimo pajamas skaičiavo agentūra „Fabula...

Veiklą pradeda naujai išrinkta Komunikacijos industrijos asociacijos taryba (1)

Veiklą pradėjo nauja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) taryba. Dvejų metų kadencijai asociacijos tarybos pirmininku perrinktas komunikacijos...

„Philips“ TV ir audio gaminių komunikacija Lietuvoje rūpinsis agentūra „PR Service“

„TP Vision“ savo komunikacijos partneriais Lietuvoje pasirinko ryšių su visuomene agentūrą „PR Service“. Pozicijas rinkoje siekianti stiprinti...

Blogėjant žmonių emocinei sveikatai būtina plati ir įtaigi informacinė kampanija (3)

Lietuvai jau antrus metus kovojant su koronaviruso ( COVID-19 ) pandemija, šalies gyventojų emocinė sveikata vis blogėja, rodo tyrimai. Iki šiol...

M360 Premium Deimantė Bagdanavičienė

Reklama socialiniuose tinkluose: kodėl ji (jums) neveikia