Rinkodaros avangardas

Amžinas klausimas: kaip parduoti daugiau?

Kaip galima pagerinti mažmeninės prekybos efektyvumą? Ar dirbtinis intelektas – tik madingas terminas, ar jis tikrai gali padėti optimizuojant verslo...

Naujų daiktų pirkimas mus veikia kaip seksas ir narkotikai

„Žmonės sako, kad yra religingi, bet laisvalaikiu eina ne į bažnyčią, o į prekybos centrą“, – juokiasi konsultacijų įmonės „Link...

Kaip išskirti produktą prekybos vietoje: lemtingi 2 cm

Pristatomas naujas produktas. Sugalvota originali strategija, produktas ar prekė žaismingai išdėstyti lentynoje. Bet ar vartotojai tai pastebi? Kaip jie...

„Rinkodaros avangardas“ – diskusija apie dirbtinį intelektą ir fizinių prekybos vietų ateitį

Kaip dirbtinį intelektą pritaikyti verslo procesams optimizuoti ir konkretiems rinkodaros sprendimams išspręsti? Kaip tiesiogiai stebėti rinkodarinių...

P. B. Hansen. Sekant tendencijas: kokią įtaką joms daro vartotojų vertybės ir motyvai

Rinkodara, viena vertus, pati yra kaitos veiksnys, iš kitos pusės ‒ ji pati yra veikiama pasaulyje vykstančių pokyčių ir privalo prie jų taikytis....