Šiaulių bankas pasirinko reklamos kūrybos partnerius. Įgyvendinti atnaujintą banko strategiją ir pasiekti tikslą tapti geriausiu banku Lietuvoje Šiaulių bankui padės didžiausia reklamos agentūra Lietuvoje – „Ogilvy Vilnius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Raimonda Gudaitė
13 straipsnių
Šiaulių bankas pradeda laidų ciklą „Investavimo kelionė“, kuriame trys finansų ir investavimo ekspertai – Dalia Kolmatsui, Vaidotas Rūkas ir Arvydas Jacikevičius – neformaliai ir paprastai aptars investavimo galimybes ir finansinį raštingumą. Kiekviename epizode banko ekspertai keliauja automobiliu ...
Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadove tapo Raimonda Gudaitė – daugiau nei 10 metų patirties sukaupusi sertifikuota rinkodaros profesionalė ir strategė. Lietuvos Marketingo Asociacijos (LIMA) valdybos narė, lektorė R. Gudaitė 2020 metais buvo išrinkta geriausia marketingo vado...
Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose, todėl marketingo skyriai jam ruošiasi iš anksto – spalio 11–12 dienomis internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas ren...
Prekybos centrų akcijos žengia koja kojon: ekspertė paaiškino, kaip taip atsitinka ir kas susižeria naudą (1)
Jei „Maxima“ paskelbia 50 proc. nuolaidą ne maisto prekėms – tai ir „Lidl“. Jei vienur gali „taupyti ir sutaupyti“, kitur – „daugiau kainuoja mažiau“. O jei vienas prekybos tinklas pažymi savo akcijines prekes superžvaigždėmis, kodėl to iškart nepadarius kitam? Vienas kito komunikacijos žingsnius ak...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...
20 proc. geresni metiniai pardavimų rodikliai. 36 proc. daugiau išlaikytų klientų, grįžtančių pirkti dar kartą. To realu pasiekti įgyvendinus paprastai skambantį, bet praktikoje buksuojantį marketingo ir pardavimų komandų bendradarbiavimo planą. Intrigas ir konfliktus turėtų pakeisti sinergija, nes ...
Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferenci...
Naują kadenciją pradėjusi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo susitikimo metu išsirinko pirmininką. Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN INTENSE“ vadovas Linas Šiautkulis vienbalsiu valdybos narių sprendimų buvo perrinktas organizacijos vadovu. Šalies marketingo...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą. Ją sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai, jie dirbs 2 metus trunkančią kadenciją. Pagrindinės valdybos atsakomybės – asociacijos veiklos strategijos ir programos formavimas, svarbiausių...
Penktadienį, birželio 4 d. vyksiančioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“ tiek pagaliau gyvai susirinkusi, tiek per ekranus konferenciją stebinti marketingo profesionalų bendruomenė diskutuos apie marketingo vadovo vaidmenį ir reikalingas kompetencijas naujojoje real...
LiMA DAY KAUNAS'20. Raimonda Gudaitė. Atstok nuo mano biudžeto! Kaip įdarbinti komandą ir pinigus? (22)
Kaip dažnai mes mintyse įmonės valdybai, vadovams, kolegoms, partneriams sakome „atstok nuo mano biudžeto“? „Atstok, nes mes turime būti efektyvūs“, „Atstok – mums reikia taupyti!“ Kaip dažnai naudojame skaičių ir lentelių magiją, siekdami užtikrinti efektyvius marketingo sprendimus? Ar tikrai nepam...