Milda Mitkutė

30 straipsnių

Ernestas Naprys

Pasaulyje yra 2620 milijardierių, skaičiuoja „Forbes“, ir lietuvių tarp jų nėra nei vieno. Juo labiau lietuvių nėra ir TOP 500 milijardierių sąraše, kurį sudaro „Bloomberg“. Tačiau keli lietuviai aukštas pozicijas užima tarp žinomiausių startuolių kūrėjų, kurių reitingus apskaičiuoja „Crunchbase“, –...

Roberta Rudokienė, Inovacijų agentūros sparčios plėtros skyriaus „Startup Lithuania“ vadovė

Kasmet geresni, pernai rekordiniai Lietuvos startuolių rezultatai atspindi ambicingą šalies ekosistemą, kuri tampa vis ryškesnė pasauliniame startuolių žemėlapyje. Kas skatina tokį proveržį? Tikiu, kad trys esminiai vardikliai: startuolių užmojis kurti pasaulinius verslus, didėjantis užsienio invest...

Ernestas Naprys

Sukurti sėkmingą startuolį yra išsekinantis uždavinys, pareikalausiantis visų jėgų ir atsidavimo, o ir tada sėkmė nėra garantuota, pasakoja sėkmingiausias Lietuvos kompanijas sukūrę įkūrėjai „Startup Fair“ konferencijoje. Kita vertus, net ir sužlugus įmonei, pradedantysis verslininkas vis tiek laimi...

Aušra Prasauskaitė

Delfi Plius tęsia unikalų istorijų ciklą „Išskirtinės moterys", kuriame iš viso net 10 istorijų apie išskirtines, stiprias, stereotipus griaunančias moteris iš Aušros Prasauskaitės knygos „Moterys. 12 Įkvepiančių istorijų", išleistos prieš ketverius metus. Šį kartą – atviras pokalbis su „Vinted" įkū...

Paulius Viluckas

Vilnius, gruodžio 8 d. (BNS). Pirmuoju Lietuvos „vienaragiu“ tapusio drabužių mainų ir prekybos startuolio „Vinted“ vadovas sako, kad 128 mln. eurų investiciją pritraukusios įmonės prioritetas dabar yra plėtra – investicijos skiriamos pirmiausia darbuotojams ir geografinei plėtrai.

Įmonė „Vinted“ teigia pritraukianti ne tik dideles investicijas, bet ir talentingiausius darbuotojus, kurie kuria ir puoselėja įmonės tradicijas. Viena ryškiausių – knygų skaitymas. Joms darbuotojai išleidžia didelę dalį savo mokymosi biudžeto, kuris sudaro 13,2 procentus nuo metinio atlyginimo, ats...

Ieva Kniukštienė

Pasaulis susižavėjęs stebi milijardų vertas bendroves, noriai naudojasi jų paslaugomis ir aikčioja nuo akimirksniu užplūdusios sėkmės istorijų. Tačiau pasaulinė rinka, kartais vadinama „unicorn“ sėkmės varikliu, sudaro realias prielaidas išauginti tokius startuolius ir Lietuvoje.