Lithuania co-create

Parduoti Lietuvą: metų apžvalga – kas veikia, o kas buksuoja?

Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja, o neoficialioje aplinkoje – tiesiog įvaizdžio strategijos motina – Eglė Kudzmanienė dėl prekės...

Klaipėda kviečia kurti naująjį miesto vizualinį identitetą

Įgyvendindama miesto pozicionavimo strategiją, Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra „ Klaipėda ID “ skelbia viešąjį pirkimą miesto...

LiMA DAY Lietuva 2020. Gediminas Užkuraitis. Co-creating Lithuania

Didesnis skaičius žmonių Prancūzijoje naudoja Vinted nei žino, kur Lietuva yra žemėlapyje. Per paskutinius trisdešimt metų Lietuva pasiekė...

Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos kūrėjai: artimiausią dešimtmetį ji gali tapti užsienyje atpažįstamu prekės ženklu (4)

Kaip su žymiais žmonėmis nori dirbti garsiausi prekių ženklai, taip ir gerą įvaizdį turinčios šalys pritraukia daugiau investicijų, turistų ir...