LiMA DAY

M360 Premium

Tomas Ramanauskas: žinau, kas tikrai nesikeis kitais metais

Metams baigiantis įprasta dalintis prognozėmis, kas mūsų laukia kitais metais. Reklamos kūrėjas Tomas Ramanauskas pastebi, kad kalbant apie tai, kas...

M360 Premium

Susiskaldžiusi visuomenė ir prekės ženklai: kai džinsų pasirinkimas tampa politine pozicija

Tai, kad visuomenėje daugėja susiskaldymo, poliarizacijos, kad žmonės pasaulį vertina pagal savo „informacinius burbulus“ ir kyla į kovą su...

M360 Premium

Ne gražbylystė ir net ne alga pritrauks naujų darbuotojų – statymus teks perkelti ant lojalių senbuvių kortos

Solidžios algos, skani kava ir sėdmaišiai – nepakankami motyvai žiniai apie įmonės vertes sklisti savaime. Verslai, peštynėse dėl darbuotojų...

M360 Premium

Vis svarbiau išmokti dirbti su vartotojų duomenimis, X-komercija ir kokia metavisatos prasmė?

Šiame naujienlaiškyje daug pasakoju apie vartotojų duomenų svarbą rinkodaroje, dalinuosi savo „LiMA Day“ pranešimo santrauka, bandau suprasti...

M360 Premium

Kosminės „Pigu“ grupės ambicijos: vos vienas sprendimas lėmė milžinišką klientų pasitenkinimo šuolį (2)

Ir rinkos lyderiai gauna pylos. Štai „ LiMA Day“ konferencijoje pastebėta: Pigu.lt socialiniuose tinkluose nekuria unikalaus prekės ženklo veido...