Štai kvepalai, kurie kvepia pavargusia nuo saulės įdegusia oda. Tai mišinys, kuriame niekas neaišku, bet kyla keistos asociacijos. Labai sudėtingas perfumerio darbas ir už visai nebrangiai. Ne tai kad aš siūlau pirkti ar reklamuoju, nes nesu reklamininkas – parduodu tik koldūnus. Ir dar kečupą.
kvepalai
283 straipsnių
Kvepalai – kvapniųjų aliejų, aromatinių junginių ir kitų tirpių medžiagų mišinys, naudojamas siekiant suteikti malonų kvapą žmogui, daiktui ar kt.
„Goldfield & Banks“ – iš Australijos kilęs kvepalų prekės ženklas, kurį puikiai pažįsta ir nišinių kvepalų mylėtojai Lietuvoje. Jo įkūrėjas Dimitri Weber papasakojo, kodėl kurti kvapų niekada nesvajojo, ir kaip jį įkvėpė atsikraustymas iš Europos į kitą pasaulio kraštą. Jis neslepia – jam labai svar...
Kodėl ploti lėktuve yra žemo lygio požymis, paaiškinsiu toliau, bet šiaip jau elito atstovai neploja lėktuve, jie padėkoja savo užsakomojo reiso kapitonui asmeniškai. Paspaudžia ranką. Ne tik ploti, bet ir skraidyti reisiniais lėktuvais pagal tvarkaraštį – tokia vakardiena.
Mados namai „Dolce and Gabbana“ išleido naujus, alkoholio neturinčius kvepalus šunims „Fefe“, pavadintus Domenico Dolce pudelio garbei. Šie kvepalai kainuoja 99 eurus (108 JAV dolerius) ir turi sertifikatą, jog yra tinkami naudoti gyvūnams – jie laikosi Italijos „Gyvūnams saugios kosmetikos“ protoko...
Kai rašau apie kvepalų natas, kurios primena kvaišalus, pirmiausiai miniu pačiulį: tas egzotinis, saldokas, tirštas, lipnus kvapas ne vienam mūsų primins suktinės dūmelį (nepamirškite, kad Lietuvos Respublikoje džointais išdykauti yra nelegalu, bet yra pasaulyje vietų, kur tai ne tik legalu ir skati...
Užkalnis. Šiuos kvepalus išpirko visas Lietuvos elitas – laukia dar vienas pamišimas, bet ne visi juos gaus (10)
Ne tik lietuvių elito galvos sproginėja, bet ir daug kur pasaulyje nevarguoliai (tai yra, ne tie, kas perka analogus, versijas, arabiškas versijas, klonus, replikas ir kitokį ubagų šlamštą) moka nemažus pinigus, nors ir ne beprotiškus, už šį kvapą – jis prasinešė per socialinius tinklus taip, kad rū...
Besivystant pramonei ir namuose turint vis daugiau įvairių cheminių priemonių, kartu į organizmą patenka vis daugiau teršalų. Savaime suprantama, kad su medžiagomis, kurios nėra skirtos maistui, elgtis reikia atsakingai, saugoti nuo patekimo į burną, akis. Visgi kartais net ir besisaugant nesupranta...
Ar kada bandėte kvepalus derinti prie... šokolado? Skamba kiek netikėtai, tiesa? Šią unikalią patirtį ką tik išbandė kviestinė publika, susirinkusi į aukštosios parfumerijos namus Vilniuje, kurie yra įtraukti į Europoje rekomenduojamų aplankyti nišinių kvepalų butikų sąrašą.
Žinoma, negalima su niekuo maišyti verdamų koldūnų kvapo, tik su tirpinamo sviesto ir grietinės kvapais. Tai vadovėlinė tiesa, bet mes dabar kalbame apie parfumeriją.
Kvapai (ir skoniai) kartais pasako apie mus daugiau, negu patys norėtume pasakyti. Mūsų kilmė, klasė, priklausymas arba nepriklausymas Vakarų kultūrai, mūsų slaptos svajonės ir troškimai - daug kas gali paaiškėti iš slaptų detalių. Kartais ir iš kvepalų.
Marc-Antoine Barrois – mados dizaineris, Lietuvoje gerai žinomas kvepalų mėgėjų gretose. Net ir nesidomintys parfumerija vieną ar kitą šio prekės ženklo kvapą tikrai yra užuodę, nes jie tokie populiarūs ir tokie šleifuojantys, kad vaikštant Vilniaus gatvėmis jų sunku nepastebėti.
Šie kvepalai yra populiarūs ir gerai perkami – visai nebrangūs, jų net neklastoja nelemtieji analogų ir „arabiškų versijų“ šmugeliautojai, stumdantys klastotes, kurių klastotėmis nevadina.
Turėtų būti antraštė tokia: perka dėl neišmanymo, ir todėl, kad kvepalai brangūs, bet vis tiek pataiko. Šiandien kalbėsime apie tai, kaip kartais galima pirkti be supratimo, grynai pagal kainą ir reklamą, ir vis tiek padaryti sėkmingą sprendimą.
Į magišku neretai laikomą kvapų pasaulį prieš 15 metų pasinėrusi parfumerijos ir kvapų kultūros edukatorė Toma Vyšniauskienė šiandien jo paslaptis atskleidžia ir kitiems. Britų muzikos grupės „Depeche Mode“ fanų vakarėliui kvapą kūrusi kvapų edukatorė sako, kad uoslei mes skiriame nepelnytai mažai d...
Britų kūrėjai pristato kvepalus, skirtus Nidai: žmonės stebisi, kodėl šis kraštas nėra žinomas labiau (2)
Britų kvepalų kūrėjai „Gallivant“ puikiai žinomi nišinės parfumerijos mėgėjams. Savo aromatus jie dedikuoja vis kitam pasaulio miestui ir kviečia leistis į parfumerinę kelionę. Šį kartą prekės ženklo įkūrėjas Nickas Stewardas nutarė savo vartotojus nukelti į Lietuvą – gegužės pradžioje pasirodys kve...
Lietuvos švietimo muziejuje Kaune atidaryta paroda „Istorijos kvapai: nuo Kleopatros iki Napoleono“. Parfumerė Jolanta Cinaitienė ekspozicijoje pristato sukurtus kvapus ir kvepalus, kuriuos mėgo istorinės asmenybės: Kleopatra, Avicena, Vengrijos karalienė Elžbieta, Mumtaz Mahal, Liudvikas XIV, Marij...
Thomas de Monaco – Šveicarijoje gimęs talentingas menininkas, fotografas, prieš keletą metų įžengęs į kvepalų rinką su to paties pavadinimo prekės ženklu. Jo parfumerinę kelionę galima drąsiai vadinti sėkmės istorija – nedidelė šešių kvapų kolekcija jau pardavinėjama žinomiausiuose pasaulio butikuos...
Vis dažniau rinkdamiesi kvepalus, girdime terminą „nišiniai kvepalai“. Kartais atrodo, kad kuo kvepalai bus brangesni, tuo jie bus retesni, o tai reiškia, kad jau ir nišiniai. Bet ne visai taip. Kvapų dizainerė Ramunė Gvozdaitė išsamiai papasakojo, kas yra nišiniai kvepalai, kada ir kodėl jie atsira...
Aromatai, kuriuos žmogus linkęs vadinti savais ir kvėpinasi kiekvieną dieną, gali daug pasakyti apie jo charakterį. Todėl nieko nuostabaus, kad mus domina, kokiais kvepalais kvėpinasi tie, su kuriais eiliniam mirtingajam greičiausiai niekada neteks susitikti.
Praėjusią savaitę, kovo 6–9 dienomis, Milane įvyko viena didžiausių nišinės parfumerijos parodų pasaulyje – „Esxence“. Apie 350 kvepalų gamintojų iš viso pasaulio pristatė ne tik savo jau turimas kolekcijas, bet ir kvepalus, kurie pasirodys vėliau šiemet. Išbandžius daugybę naujų kvapų, išryškėjo te...