Kraft Heinz

Saldumynų gamybos milžinė prisipažįsta, kad trečdalį pajamų gauna iš nesveikų produktų

„ Nestle “ savo portfeliui pritaikė mitybos įvertinimo testą ir pranešė, kad trečdalis jos parduodamų produktų nepatenka į nepriklausomą „...

Apie pasitraukimą iš Rusijos – tik skambios frazės: lentynos pilnos vakarietiškų prekių (17)

Ukrainai kaunantis aršiausiuose mūšiuose už savo nepriklausomybę, užsienio bendrovių pažadai trauktis iš Rusijos rinkos ir teliko pažadais....

Amerikoje restoranuose ir baruose trūksta mažų kečupo pakelių (4)

Amerikoje restoranuose ir baruose trūksta mažų kečupo pakelių, kadangi dėl koronaviruso pandemijos maitinimo įstaigos sulaukia daugiau užsakymų...

SBA keičia įmonių pavadinimus

Į naują plėtros etapą įžengusi SBA keičia savo ir grupės įmonių pavadinimus, atnaujina prekės ženklus, misiją, bei vizualinį identitetą,...

Vegetariškų „mėsainių“ manija smogė korporatyvinei Amerikai: Volstrytas atveria piniginę naujai ultramadai (13)

Atsirandant ultramadingoms tendencijoms korporacinėje pramonėje, kriptovaliutos ir marihuana jau žengia praeitin. Dabar karštligiškai dairomasi į...