klientų aptarnavimas

Fausta Marija Leščiauskaitė. Kaina į pm, nesisveikinančios pardavėjos ir skudurynai, pasivadinę butikais (5)

Lietuvių jaunimas gal ir laimingiausias pasaulyje, o be to, mes turime galybę visokių kitokių stiprybių ir šaunumų. Bet kur mes esame nevykę, tai...

Ramunė Šabanienė. Kas keičia draudimo verslą: ryškiausios 2024-ųjų tendencijos

Duomenys yra organizacijos širdis, o daugiausia laimės tie, kurie iš tiesų išgirs kliento poreikius – tokios gairės verslui buvo brėžiamos...

Eglė Kišūnienė. Robotai klientų aptarnavimo specialistų nepakeis, tačiau be darbo neliks

Gyvename laikais, kai klientai ypač jautrūs ir reiklūs aptarnavimo greičiui, patogumui ir kokybei. Jie tikisi būti aptarnauti sau patogiausiu laiku ir...

Pritraukti jauną žmogų dirbti darbdaviams darosi vis sunkiau: nori uždirbti daug ir neįdėti pastangų (11)

Darbdaviai jau ruošiasi sunkiam rudeniui, mat, pasibaigus vasaros atostogoms, į didmiesčių kavines, restoranus ir parduotuves grįžta minios lankytojų,...

Paulius Gumbelevičius. Naujausi technologiniai laimėjimai telemarketingo sektoriuje: kurie pokyčiai lems verslų ateitį?

Nuo savo atsiradimo skambučių centrų sektorius nuėjo ilgą kelią, o sparčiai tobulėjant moderniosioms technologijoms, žengiame į esminių...