Lietuvių jaunimas gal ir laimingiausias pasaulyje, o be to, mes turime galybę visokių kitokių stiprybių ir šaunumų. Bet kur mes esame nevykę, tai...
Duomenys yra organizacijos širdis, o daugiausia laimės tie, kurie iš tiesų išgirs kliento poreikius – tokios gairės verslui buvo brėžiamos...
Gyvename laikais, kai klientai ypač jautrūs ir reiklūs aptarnavimo greičiui, patogumui ir kokybei. Jie tikisi būti aptarnauti sau patogiausiu laiku ir...
Darbdaviai jau ruošiasi sunkiam rudeniui, mat, pasibaigus vasaros atostogoms, į didmiesčių kavines, restoranus ir parduotuves grįžta minios lankytojų,...
Nuo savo atsiradimo skambučių centrų sektorius nuėjo ilgą kelią, o sparčiai tobulėjant moderniosioms technologijoms, žengiame į esminių...