kelių būklė

27 straipsnių

Raimondas Imbrasas

Yra viena sritis Lietuvoje, dėl kurios kiekvienais metais darosi vis labiau gėda. Buvo laikotarpis, kada lietuviai didžiavosi savo gerai išvystyta kelių infrastruktūra. Kaimynų latvių kelius pašiepdavome, o pravažiuoti Lenkiją kiekvienam vairuotojui buvo didelis iššūkis. Viskas radikaliai pasikeitė,...

Eugenijus Sabutis, LSDP frakcijos Seime seniūno pavaduotojas

Mūsų valstybėje yra ne tik trys milijonai krepšinio ekspertų. Tiek pat yra ekspertų, nusimanančių apie kelių būklę. Daug metų ir tūkstančius kartų bendraudamas su visų lygių politikais, verslo ar bet kurios kitos srities atstovais galiu patvirtinti, kad dar neatradau nė vieno žmogaus, kuriam mūsų va...

Andrius Bagdonas, Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narys

Piliečiai, anot apklausų, neprieštarautų mokėti didesnių mokesčių, jeigu tiksliai žinotų, kokioms viešoms paslaugoms jie panaudojami. Vis dėlto šalyje renkamas vienas mokestis, kurio didelė dalis pajamų nukreipiamos netikslingai. Tai – kuro akcizas, kurio didžioji dalis tradiciškai turėtų sugrįžti t...

Marius Dubnikovas, ekonomistas

Kryžkelė asocijuojasi su pasirinkimu. Kryžkelėje galima sutikti žmonių, kurie parodys kelią arba paklaidins. Šiandien Lietuvos keliai yra kryžkelėje, nes reikia apsispręsti: ar mes investuosime ir išlaikysime patrauklų tinklą, ar jį naikinsime toliau. Finansavimo trūkumas lemia, kad šiandien grįždam...

Guoda Burokienė, LR Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto narė, Seimo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos seniūno pirmoji pavaduotoja

Jei dar prieš gerą penketą metų jaunos poros sprendimas įsigyti būstą ir gyventi kaime būdavo palydėtas pritarimu, tai dabar gi būsite pavadintas mažų mažiausiai keistuoliu. Šiandien sprendimas gyventi regione prilygtų turtuolio nuotykių ieškojimui, siekiant patirti ekstremalių iššūkių.

Šarūnas Frolenko, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas

Lietuvos kelių infrastruktūra – beveik 3 mlrd. vertės viešasis turtas – patiria nuosmukį: jau apie 40 proc. kelių tinklo būklė yra prasta ir neatitinka normų (paprastai ši dalis Europos Sąjungos šalyse sudaro 3–5 proc.), finansavimo kelių remontui ir statybai suma jau beveik dešimtmetį sudaro vis ma...