Per pastaruosius metus sumažėjo dėl savo finansinio saugumo užtikrintų gyventojų. Visiškai saugus jaučiasi tik kas dešimtas. Tokius duomenis atskleidžia „Swedbank“ užsakymu sausį atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.
„Kantar“ tyrimas
5 straipsnių
Socialiniuose tinkluose pasirodė niekuo nepagrįsti svarstymai, kad Ukrainos pergale netiki net 1 proc. Lietuvos gyventojų, o tie, kurie yra įsitikinę, kad Rusija bus nugalėta, net vadinami ufonautais.
Įmonėse, kurioms rūpi darbuotojų emocinė sveikata – savanoriaujančių yra dvigubai daugiau, rodo „Kantar“ tyrimas. Iš viso maždaug penktadalis darbuotojų yra kviečiami darbdavių savanoriauti, dažniausiai – veiklose dėl karo Ukrainoje, kultūros ir švietimo iniciatyvose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas. Tuo tarpu TV reklama išlieka paveikiausiu mokamu kanalu. Lietuvoje jis dominuoja tiek pagal reklamos skaičių, tiek pagal išlaidas – 77 proc. gross reklamos išlaidų tenka televizijai.
Prie skirtingų medijų Lietuvos gyventojai praleidžia 9 val. per dieną. Kone trečdalis šio laiko praleidžiama vienu metu naudojant kelias priemones ir kanalų samplaika vis stiprėja, rodo „Kantar“ tyrimas.