Įmonėse, kurioms rūpi darbuotojų emocinė sveikata – savanoriaujančių yra dvigubai daugiau, rodo „Kantar“ tyrimas . Iš viso maždaug...
Ryte vos pramerkę akis į rankas imama telefoną, pietūs irgi su telefonu, kelios minutės automobilių spūstyje ir iš kišenės ar rankinės vėl...
Lietuvos gyventojai dėl karo sunerimę kone labiausiai iš tirtų dešimties šalių, atskleidė „Kantar“ „Karo barometras“. Dominuojantys...
Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas . Tuo tarpu TV reklama...
Prie skirtingų medijų Lietuvos gyventojai praleidžia 9 val. per dieną. Kone trečdalis šio laiko praleidžiama vienu metu naudojant kelias priemones ir...