Anglišką Lietuvos vardą „ Lithuania “ siūloma keisti į trumpesnį ir lengviau ištariamą „Lituania“.
Gintaras Šeputis
10 straipsnių
Rugpjūčio 3 d. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“. Tryliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atneša daug naujovių – ne tik pokyčius nominacijose ir vertinimo komisijoje, bet ir pirmą kartą vyksia...
Kūrybiniams darbuotojams negalioja įprastas darbo laikas ar aštuonių valandų darbo diena.
Kokių savybių reikia norintiems tapti kūrybiniais darbuotojais ir kiek valandų jiems tenka dirbti? Apie šios profesijos subtilybes – DELFI interviu su Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovu Gintaru Šepučiu.
Nors iki Kalėdų dar liko daugiau nei mėnuo, prekybininkai nesnaudžia ir jausmingomis bei netikėtomis reklamomis jau stengiasi išsiskirti iš konkurentų ir taip pavergti pirkėjo širdį (arba piniginę).
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) ėmėsi iniciatyvos sukurti ženklą, kuris reprezentuos Lietuvos sportą visame pasaulyje. „LTeam“ – nuo šiol taip bus galima vadinti visų sporto šakų rinktines, atstovausiančias Lietuvai įvairiuose čempionatuose ir olimpinėse žaidynėse. Pasak „LTeam“ kūrėjų,...
Auksine Lietuvos mergaite vadinama plaukikė Rūta Meilutytė įkandama ne visiems. Technikos parduotuvių tinklas „Technorama“, rengęs akciją pirkėjams, jei bet kuri Lietuvos plaukikė pagerins pasaulio rekordus, nesugebėjo susitarti dėl sumos, kurią reikėtų sumokėti norint panaudoti garsiosios plaukikės...
Gegužės 31 d. vyksiančio vienintelio lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas“ komisijos teismui pateiktas rekordinis darbų skaičius.
Nuo pirmadienio pradėta darbų į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“ registracija. Šiemet festivalis prasiplėtė naujomis apdovanojimų kategorijomis, skirtomis žiniasklaidos planavimui, gamybai ir savireklamai. Tikimasi sulaukti daugiau nei 200 naujausių reklamos darbų.
Dar prieš suvokdami savo identitetą ar išmokdami skaičiuoti pinigus vaikai yra skatinami sieti savo statusą ir savivertę su daiktais. Tokį santykį su pasauliu jiems skiepija ne mokykla, ne knygos, o Jos Didenybė Reklama.