G-spot of Europe

Delfi Plius

Kintanti kultūros funkcija Baltijos šalyse: bandymai kurti taktišką ir tuo pačiu išsiskiriantį valstybės prekės ženklą

Lietuvoje teatras ilgai buvo laikomas vieta, kur puoselėjama ir stiprinama tautos dvasia, bet XXI a. ši misija prarado aktualumą. Greta jau...

New campaign starts: do you know where Vilnius is?

After the massive success of the “Vilnius – the G-spot of Europe ” campaign, the Lithuanian capital is following its own footsteps and launching a new...

Įvertinkite: menką Vilniaus žinomumą pasaulyje pavertė šmaikščiu privalumu (5)

„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius - amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos...

Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe “ (liet. „Vilnius – Europos G taškas “) pripažinta geriausia. Toks...

Pasaulis įvertino Vilniaus „G-spot“ reklaminę kampaniją – įteikė prestižinį apdovanojimą (6)

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „ Vilnius – the G-spot of Europe “ (liet. „Vilnius – Europos G taškas “) pripažinta geriausia.