e. parduotuvė

Tyrimas atskleidė paveikiausius komunikacijos kanalus: rekomendacijos, TV reklama ir asmeninė patirtis

Reklama iš lūpų į lūpas bei asmeninė patirtis yra vieni paveikiausių reklamos kanalų Europoje, rodo „Kantar“ tyrimas . Tuo tarpu TV reklama...

Justina Bagdanavičiūtė. „Juodasis penktadienis“ artėja: kaip išlaikyti šaltą protą, sveiką piniginę ir žalią aplinką

Didžiosioms žiemos šventėms besiruošiantys gyventojai vis dažniau užsuka į fizines ir elektronines parduotuves, ir prekeivius tai skatina...

80 proc. „Juodojo penktadienio“ pirkinių yra išmetami panaudoti vos kartą arba visiškai nauji (2)

Didžiosioms žiemos šventėms besiruošiantys gyventojai vis dažniau užsuka į fizines ir elektronines parduotuves, ir prekeivius tai skatina...

Baldų pardavimai „Pigu.lt“ e. platformoje per metus išaugo beveik 30 procentų (7)

Didžiausia Baltijos šalyse ir Suomijoje e. prekybos bendrovė „PHH Group“ šiemet fiksavo didesnį nei 41 proc. baldų pardavimų augimą, lyginant su...

Svarbu net smulkiausiems prekybininkams: kokius įrankius naudoti, kad e. parduotuvė būtų sėkminga?

Elektroninė prekyba net smulkiausiems prekybininkams leidžia pasiekti pirkėjus visame pasaulyje bei sparčiai užaugti. Kad elektroninė parduotuvė...