Baltijos šalys laikomos vienomis iš sparčiausiai augančių e. prekybos rinkų Vidurio ir Rytų Europoje. Numatoma, kad 2023 m. pajamos iš internetinės...
„Jeigu tavęs nėra internete, tavęs nėra visai“ – frazė, tinkanti ne tik paslaugų įmonėms, bet ir parduotuvėms, siūlančioms įvairias prekes....
Šiais neprognozuojamais laikais, kai pasaulį drebina įvairiausi įvykiai, mažmeninės prekybos tinklai patiria tikrą pokyčių epochą. Neapibrėžta...
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet...
Koncertas ar banglenčių stovyklą šiandien, o apmokėjimas už jį nutilus muzikai ir nurimus emocijoms. Pamažu Lietuvoje daugėja pramogų, kurių...