Labai liūdną precedentą kuriantis cinizmas, kokio prekių ženklai nėra regėję – taip tarptautinių vardų pasisavinimą Rusijoje apibūdina duomenų...
Koronaviruso pandemija nepasigailėjo didžiausio pasaulyje prezervatyvų gamintojo: per pastaruosius dvejus metus jo produkcijos naudojimas sumažėjo net...
COVID-19 pandemija žmones uždarė namuose. Sumažėjo pramogų, o laiko liko daugiau. Juk net į darbą daugybė žmonių nebekeliauja. Taigi, atrodo,...
Didžiausias pasaulyje prezervatyvų gamintojas perspėjo apie galimą visuotinį trūkumą, nes tiekimas sumažėjo beveik 50 proc., o atsargų turėtų...
Prezervatyvų gamintojas „ Durex “ pristato naują prekės ženklo misiją ir vizualinę tapatybę, kuriais siekiama įveikti kenkėjiškus su...