Durex

M360 Premium

Rusija ciniškai vagia prekių ženklus: nėra daug kelių tokiam elgesiui nutraukti (4)

Labai liūdną precedentą kuriantis cinizmas, kokio prekių ženklai nėra regėję – taip tarptautinių vardų pasisavinimą Rusijoje apibūdina duomenų...

Prezervatyvų gamintoja „Nikkei“: pandemijos metu pasaulis žymiai rečiau mylisi (7)

Koronaviruso pandemija nepasigailėjo didžiausio pasaulyje prezervatyvų gamintojo: per pastaruosius dvejus metus jo produkcijos naudojimas sumažėjo net...

Karantinas – geriausias metas seksui? Tyrimai rodo, kad sėdėjimas namuose labai keistai paveikė lytinį gyvenimą (4)

COVID-19 pandemija žmones uždarė namuose. Sumažėjo pramogų, o laiko liko daugiau. Juk net į darbą daugybė žmonių nebekeliauja. Taigi, atrodo,...

Dėl pandemijos pasaulyje gali pasibaigti prezervatyvų atsargos (6)

Didžiausias pasaulyje prezervatyvų gamintojas perspėjo apie galimą visuotinį trūkumą, nes tiekimas sumažėjo beveik 50 proc., o atsargų turėtų...

Įvaizdį keičiantys „Durex“ išsikėlė naują tikslą: sieks įveikti su seksu siejamas stigmas

Prezervatyvų gamintojas „ Durex “ pristato naują prekės ženklo misiją ir vizualinę tapatybę, kuriais siekiama įveikti kenkėjiškus su...

M360 Premium Deimantė Bagdanavičienė

Reklama socialiniuose tinkluose: kodėl ji (jums) neveikia