Deeper

Žvejų bendruomenę savo ambasadoriais pavertę „Deeper“: nerašome jiems scenarijų, išlipk ir parodyk žuvį (1)

Lietuvių startuolis „ Deeper “, pasaulyje išgarsėjęs savo išmaniaisiais žuvų ieškikliais, sako, kad šiuo metu 60-70 proc. jų rinkodaros...

Domas Raulinaitis tapo „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovu

Domas Raulinaitis, daugiau nei 10 metų patirtį sukaupęs skaitmeninės komunikacijos ekspertas, tapo vienos didžiausių Lietuvoje skaitmeninės...

Donatas Malinauskas – apie atvirumą ir vertybes versle: klientas be reikalo nelaimingas nebūna

Strategija ir vertybės – pamatas, kurį išliejus tvirtai, įmonės ar organizacijos sienos turėtų būti stiprios ir nepajudinamos. Visgi, ką daryti,...

I-ojo pasaulinio karo technologiją pritaikė žvejybai: šiandien produktas paklausus visame pasaulyje

Dažnai sakoma, kad šiandieniniame pasaulyje viskas jau sukurta, o atrasti kažką naujo ir pradėti sėkmingą verslą reikia išskirtinių idėjų. Vis...

Smulkaus verslo akademija. „Deeper“ vadovas Malinauskas: kaip revoliucija žvejyboje tapo 50 šalių žinomu prekės ženklu

„Smulkaus verslo akademija“ - tai specialus laidų ciklas, kuriame supažindinsime su 4 skirtingais mentoriais, kurie atskleis savo kelionę nuo smulkaus...