Chazz

Chazz

Chazz – tai traškučių gamintojų prekinis ženklas.

Išprovokuoti kalbas – lengva, bet reikia nuspręsti ir kas bus po to: ko pasiekta skandalingomis reklamomis?

Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos...

„Lidl“ nesiruošia pasiduoti viešai nuoskaudas liejančiam „Chazz“ traškučių gamintojui: tai yra elementarus šantažas (28)

Po viešo apatinių skalbimo „LinkedIn“ dėl nesėkmingų derybų, kaltinimų ne tik arogancija, nepagarba ar menkinimu, bet ir lietuviškos produkcijos...

Komunikacijos ekspertas apžvelgė metus: Zelenskis parodė, kaip žodis gali daryti poveikį, o bažnyčia praleido istorinę progą kalbėti

Įkvepianti ir naujus komunikacijos horizontus atverianti Ukrainos prezidento Volodymyro Zelenskio lyderystė. Reklamos, kurios judina užsistovėjusį...

„Putės“ skonio traškučiais išgarsėjęs verslininkas sulaukė tarptautinio dėmesio ir provokuoja toliau: kviečia rinkti „penio“ skonio produkto pakuotę (26)

Moters pažeminimas ir paniekinimas, formuojant nuostatą, kad viena lytis pranašesnė už kitą – taip „putės“ skonio vizualus prieš kelias...

„Fielmann“ vadovas atremia kritiką dėl audras sukėlusios reklamos: čia ne seksizmo, o agentūrų įtakos sferų dalinimosi klausimas (4)

Seksualinis priekabiavimas, praeitas amžius, tikslinės auditorijos nepažinimas, prie prekės ženklo nederanti antro galo komunikacija – taip optikos...