Didžiausias Baltijos šalyse mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ pratęsė sutartį su viešųjų ryšių bendrove „BVRG Burson-Marsteller“. Pasak „Maxima LT“ atstovės, įmonė teiks viešųjų ryšių paslaugas tik Lietuvoje, o Latvijoje bendrovei „Maxima Latvija“ šias paslaugas teikia viešųjų ryšių agentūra „P.R...
Burson-Marsteller
3 straipsnių
Lietuvos lyderius atkreipti dėmesį į socialinio tinklalapio "Twitter" suteikiamas komunikacijos ir diplomatijos galimybes paskatino pirmininkavimas Europos Sąjungai Tarybai, mano pasaulinė strateginės komunikacijos kompanija "Burson-Marsteller".
Daugiausiai suaugusių gyventojų geriausią reputaciją turinčia įmone įvardino mažmeninės prekybos tinklą „Maxima LT” (6,9 proc. respondentų), antroje vietoje dažniausiai minėtas gėrimų gamintojas „Švyturys – Utenos alus“ (5,3 proc.), o trečioje – telekomunikacijų bendrovė „Teo LT” (4,5 proc.).