auditorija

„Full Digital“ konferencija . Rokas Molis. Jūs esate reikalingi tik 5 proc. auditorijos. Ar jums tiek užtenka?

„ Full Digital ” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Roko Molio pranešimas apie...

„Full Digital” konferencija. Jonas Valatkevičius. Robotai, kiborgai ir kitos tikslinės auditorijos naujovės

„ Full Digital ” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Jono Valatkevičiaus paskaita apie...

„Full Digital” konferencija. Tomas Markūnas. Auditorijos dėmesio gaudynės: kur turi būti fokusas?

„ Full Digital ” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Tomas Morkūnas pasakoja apie...

Adrijos Čepaitės patarimai, kaip kurti ryšį su auditorija: procesas prasideda ne užlipus ant scenos, o namie

Kaip kalbėti, kad tavo idėjas ir pasiūlymus palaikytų žmonės? Kaip išlikti charizmatiškam, kai kalbėti tenka online priemonėmis? Kaip patraukti...

„Seksas“ ir rinkodara: norint priversti auditoriją suklusti, reika nepamiršti šių dalykų

Pastebėjote užrašą „seksas“ ir užsukote? Puiku, vadinasi, mano rinkodara suveikė! Tiesa, straipsnis bus ne apie seksą, o apie rinkodarą, tokią,...