Arnas Marcinkus

Naujas pagrindinis interneto auditorijos matavimo rodiklis – vidutinis dienos realių vartotojų skaičius (3)

Interneto rinkos dalyviai, vienijami interneto žiniasklaidos asociacijos, ir TV3 grupė vieningai sutarė pereiti prie naujo auditorijos lojalumo matavimo...

LRT per „Eurolygą“ rodyti reklamos negali, bet ieško pirkėjo rėmimo pozicijai už 280 tūkst. eurų (60)

Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija ( LRT ), šiais metais įsigijęs teises transliuoti naujo sezono „Eurolygos“ rungtynes“, galimiems...

Politikų reklama feisbuke: slepia galus ar tiesiog naudojasi galimybe? (11)

Reklama patenka į vieną iš sektorių, kurie yra Lietuvoje pakankamai griežtai reguliuojami. Kalbant apie šią rinką ribojimai ir kontrolė liečia ne...

Interneto žiniasklaidos asociaciją papildė nauji nariai (1)

Interneto žiniasklaidos asociaciją (IŽA) papildė du nauji nariai – pozityvių naujienų portalus madeinvilnius.lt ir madeinklaideda.lt valdanti „New...

Sąlygos tos pačios – žaidžia skirtingai: nuolat fiksuojami reklamos pažeidimai (5)

Lietuvoje pastebima tendencija, kad reklamos rinka yra vis griežčiau reguliuojama – štai, karantino metu Vyriausybė spaudė azartinių lošimų...

|Populiariausi straipsniai ir video