Armina Staniulienė

Karolis Rimkus: ką verta sekti „LinkedIn“? 100 aktyvių lietuvių

„LinkedIn“ naudotojų Lietuvoje jau arčiau milijono, nei nulio, tačiau kuriančiųjų turinį matome dar nedaug. Tam, kad aktyviausieji susilauktų ir...

Komunikacijos specialistė – apie skaudžią skandalų įtaką: pasakė, kokie scenarijai galimai laukia Siegel ir Suodaičio

Kol kone visa Lietuva kalba apie verslininkės, nuomonės formuotojos Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio šeimyninę dramą, komunikacijos...

Ilgalaikės partnerystės tarp prekių ženklų ir influencerių: kuo ambasadorystė pranašesnė už vienkartines kampanijas?

Šiandieniniame pasaulyje vartotojus supa kaip niekada daug informacinio triukšmo – srautas perkrautas juos bandančiomis pasiekti prekių ženklų...

M360 Premium

Dirbantys su influenceriais neslepia: palyginus atlygius, motyvacija gali sušlubuoti, bet supranti ir nematomą uždarbio kainą

Jau kelerius metus stebima influencerių augimo banga ir vadinamasis aukso amžius. Ir kasmet girdime įspėjimų apie ateinančią jų eros pabaigą. Tad...

Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų

Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų...