Aidas Petrošius

Komunikacijos profesionalas iš Ukrainos: empatija be vertybių greitai praranda veiksmingumą

Jau visai netrukus – birželio 10 d. vyks geriausių komunikacijos projektų konkurso „ PR Impact Awards 2022“ baigiamasis renginys. Šiemet...

Paaiškėjo „Verslo nuomonės lyderio“ TOP 20

„ PR Impact Awards 2022“ organizatoriai paskelbė, kas šiemet pateko į specialiosios nominacijos „Verslo nuomonės lyderis“ TOP dvidešimtuką....

„Verslo nuomonės lyderio“ rinkimuose – nauja „Mediaskopo“ vertinimo metodika

Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „ PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų...

„Mediaskopo“ tyrimas: automobilių rinkos komunikaciją sujaukė naujokas

Automobilių prekybos sektorius vėl didina pernai beveik penktadaliu sulėtintas komunikacijos apsukas. Didžiąją dalį pastangų parduodamų prekių...

Žmonių mėgstamiausi bei žiniasklaidoje dominuojantys prekių ženklai Lietuvoje: kas jiems būdinga ir kada pirkėjai jiems atsuka nugarą

Kurie prekių ženklai patinka Lietuvos gyventojams, kokios jų savybės tai lemia ir kiek mėgstamiausi prekių ženklai sutampa su dominuojančiais...