Accenture

5 tendencijos 2024-iesiems: kaip keisis vartotojų įpročiai?

Artimiausi metai skaitmeninę erdvę pakeis negrįžtamai. Kartu keisis ir gyventojų įpročiai, o dirbtinis intelektas leis dar geriau juos pažinti ir...

Suasmeninta reklama – vis dar aktuali? Nauda aiški, bet vartotojams klausimų kelia saugumas

Šiuolaikinį vartotoją turinys užplūsta iš visų pusių – nuo reklamos socialiniuose tinkluose ir elektroniniu paštu siunčiamų pasiūlymų, iki...

Kibernetinio saugumo tyrimas: tik 3 iš 10 įmonių pakankamai „apsiginklavusios“, kad atremtų išpuolius

Dirbtinio intelekto plėtra, geopolitinė įtampa, ekonominis netikrumas ir auganti kibernetinių išpuolių rizika drebina verslo pagrindus, tačiau...

Jungtinės Karalystės darbuotojai vis dažniau pasitelkia dirbtinį intelektą: tvarkaraščiai tampa laisvesni

Jungtinės Karalystės darbuotojai vis dažniau gręžiasi į dirbtinį intelektą, kad galėtų užsitikrinti sau daugiau laisvo laiko nuo darbo, rodo tyrimai.

Lina Žemaitytė-Kirkman. Rizikuoti, bet atsakingai: kodėl (vis dar) trūksta drąsos inovuoti?

Kiekvienas verslas nori aplenkti konkurentus, gaminti naujus produktus, užimti tvirtą, konkurencingą padėtį rinkoje ir veikti efektyviai. Tam būtina...

Greta Klimkaitė, laida „Iš esmės“, Virginija Spurytė

Ekspertai įvardijo prezidento rinkimų sėkmės formulę: reikia tiesmukai duoti į kaktą  (5)

Zoltan Simon, Stephanie Bodoni, Jorge Valero

Orbanas sukėlė pavojingą precedentą  (11)