Rugpjūčio–rugsėjo mėnesiais „Eurovaistinės“ užsakymu atliktas visuomenės nuomonės tyrimas parodė, kad 85 proc. respondentų vaistininkus vertina teigiamai.

Vaistininkai kasdien būna šalia tų, kurie sunegaluoja ar paprasčiausiai nori patarimo. Kasdien nepaisant aplinkybių likdami priekinėse fronto linijose jie vertina kiekvieną teigiamą motyvuojantį kliento atsiliepimą.

Pagrindinio šalies vaistinių tinklo valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad klientų įvertinimas vaistininkams labai svarbus.

„Kiekvieną dieną dirbame dėl klientų, tam, kad jie jaustųsi geriau. Visą komandą motyvuoja teigiami klientų atsiliepimai, tai tik parodo, kad pažįstame savo klientus ir profesionalūs vaistininkų bei konsultantų patarimai, asortimentas, kainos yra būtent tai, kas atitinka klientų lūkesčius“, – sako I. Damulienė.

„Spinter Research“ atliktas viešosios nuomonės tyrimas parodė, kad 13 proc. apklaustųjų bendrovės vaistininkus vertina puikiai, 25 proc. – labai gerai, 47 proc. – gerai.

Puikiai vaistininkus dažniau vertina moterys, aukščiausio išsimokslinimo grupės atstovai. Labiausiai pozityviai šio tinklo vaistines vertina 26–35 metų respondentai. Dažniausiai nuomonės neturi jaunimas – 18–25 metų apklausoje dalyvavę žmonės.

Pasak vaistinių tinklo komunikacijos vadovės Lauros Bielskės, teigiami klientų atsiliepimai dažnai yra tai, kas motyvuoja vaistininkus dar labiau tobulėti, domėtis papildomai ir nesustoti.

„Sulaukę klientų padėkų socialiniuose tinkluose, telefonu ar elektroniniu visada jomis dalinamės su vaistininkais, paskelbiame vidiniame įmonės intranete. Mums svarbu, kad vaistininkai žinotų, jog klientai vertina jų patarimus ir yra dėkingi. Džiaugiamės, kad klientai dažnai pasidalina savo teigiama patirtimi“, – sako komunikacijos vadovė.

Tinklo vaistininkai nuolat dalyvauja įvairiose mokymų programose, plečia ne tik farmacines žinias, bet ir klientų aptarnavimo, psichologijos. Kelerius metus iš eilės šio tinklo vaistininkė tampa auksine vaistininke „Lietuvos vaistininko apdovanojimuose“.

Daugelis vaistininkų sako pažįstantys savo nuolatinius klientus, žinantys jų sveikatos problemas bei vartojamus vaistus. Tiesa, yra ir tokių klientų, kurie į vaistinę užsuka pasisveikinti su mylimais vaistininkais, pasikalbėti ir nurimti užklupus kokiai nors problemai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)