Žaidimą sudaro teksto, spalvos, formos bei erdvės pažinimo užduotys, kurios yra pritaikytos vyresnio amžiaus žmonėms, nes šiuo metu naudojamos pradinių klasių mokiniams skirtos priemonės, kurios nėra patrauklios suaugusiems. Apie šio projekto kūrybinius iššūkius ir perspektyvas kalbamės su pagrindinio prizo laimėtoja K.Vaikšnyte.
- Ar tai pirmas jūsų dizaino darbų įvertinimas?
- Esu labai savikritiška, gal todėl mažai afišuoju savo kūrybą - ankščiau nesu bandžiusi sėkmės konkursuose. Tai buvo pirmasis kartas ir jis buvo sėkmingas, todėl šis laimėjimas išties motyvuoja imtis tokių projektų kaip šis ir yra naudingas ir man, ir visuomenei.
- Kas paskatino kurti projektą, skirtą nuo Alzheimerio sindromo kenčiantiems žmonėms?

- Ar svarstėte kitas temų alternatyvas? Kodėl jas galiausiai atmetėte?
- Besirenkant baigiamojo darbo temą net nesvarsčiau apie temas, kurios nebūtų susiję su socialinėmis problemomis. Pagrindinės temos, kurias norėjau gvildenti, buvo Alzheimerio ir autizmo ligos. Norėjau įsigilinti į komunikacinių priemonių trūkumą bei sukurti tai, kas išties galėtų pasitarnauti. Savo aplinkoje neturėjau vaiko, kuris sirgtų autizmu, todėl pasirinkau sau artimesnę temą. Motyvavo ir tai, jog savo darbu galėsiu padėti savo artimam žmogui.
- Su kokiais iššūkiais susidūrėte žaidimo kūrimo procese?

- Ar jūsų žaidimą išbandė realūs pacientai?
- Visame žaidimo kūrimo procese buvo tiriama tikslinė auditorija, jos poreikiai, sugebėjimai. Juos išgryninti padėjo ne tik bendravimas ir kiekvienos detalės išbandymas su sergančiaisiais, bet ir diskusijos bei patarimai, gauti iš socialinių ir slaugos darbuotojų, kurie turi daug patirties bendraujant ir lavinant sergančiuosius.
- Ar yra planų gaminti šį žaidimą masiškai?

- Kokie Jūsų karjeros planai?
- Kol kas planuoju stoti į magistro studijas ir gilintis į produkto dizaino sritį. Studijuojant grafinį dizainą man visuomet kažko trūko - pastebėjau, jog, atlikdama įvairias užduotis, visuomet atsiremiu į daikto pavidalą. Mane visada žavėjo įvairių objektų kūrimas, todėl nusprendžiau į savo profesiją pažvelgti kitu kampu ir sujungti su produkto kūrimu, kuris komunikuotų su visuomene ir teiktų socialinę naudą.
- Jei ne paslaptis, kaip panaudosite konkurse pelnytą 1000 EUR prizą?
Kur išleisiu gautą piniginį prizą, dar nenusprendžiau, tačiau viliuosi, jog jis pasitarnaus tobulinant žaidimo idėją.
K.Vaikšnytės žaidimą „Aloizas“ ir kitus 14 konkurse nominuotų bei apdovanotų darbų galima apžiūrėti Vilniaus dailės akademijos Dizaino inovacijų centro kuruojamoje „Jaunojo dizainerio prizo 2015” parodoje, kuri veiks iki 2015 m. liepos 18 d. VDA ekspozicijų salėje TITANIKAS (Maironio g. 3.).