Kodėl parfumerijos namai taip noriai kuria naujus variantus? Nes tai būdas papildomai išspausti pinigų iš žmonių, kurie jau nusipirko pagrindinį kvapą ir nelabai ką išmano, ir jiems galima daug ką parduoti, sakant, kad “čia nauji”. Taip ir pardavinėja daugumoje Duty Free parduotuvių - jau turi tuos, tai tau patiks šitie.
Jų įkvepimas yra labai garsūs ir labai sėkmingi Polo Blue, kurie yra apie mandarinus, melionus ir agurkus, o paskui nudžiūva į jūros orą, pušyną ir šlapius akmenis.
Ultra Blue yra panaši kompozicija, tik mažiau saldumo, daugiau jūros. Viršuje citrusai ir bazilikas, o per vidurį, širdyje, jūrinis metališkumas. Ir galiausiai tą jūros įspūdį sukuria druska, mediena ir muskusas.
Tai kvapas be agresijos ir be pareiškimo, tiesiog tokia į save nukreipta gera nuotaika, kaip savaitgalis prie šaltos jūros, arba toks laikas, kai nebereikia skubėti, kai galima truputėlį pabūti pačiam sau ar su savimi. Čia ir vėjas, iš šlapi akmenys, ir alsuoantys rudens drėgme medžiai, gal kaip takas kur nors Nidoje, vedantis prie jūros (juk nesate iš tų žmonių, kurie Nidoje prie jūros važiuoja automobiliu?). Čia ir šlapi kankorėčiai, ir nukritę spygliai, ir kažkieno dviratis, nuo vasaros užmirštas lauke ir surūdijęs.
Kvapas - ne revoliucinis, tai jūrinių aromatų mados dalis, tačiau juk negali būti kiekviename flakone revoliucijos. Šitame - tik geras laikas ir rami nuotaika be streso. Kartais reikia ir tokio.