Prekės ženklas „Povilenas“ – kurtas lietuvio, bet jau įsigalintis Vokietijoje. „Povilenas“ rūbų autorius dizaineris lietuvis Oskaras Povilėnas kurti konkrečiai madą pradėjo jau suaugęs, o į Vokietiją išsikraustė gana neseniai.

„Objektyviai žiurint madą atradau gana vėlai, bet prisiminus vaikystę ir savo gyvenimo pasirinkimus aš tiesiog negalėjau nekurti. Prisimenu save mažą berniuką, sėdintį kambaryje ir piešiantį linijas, tiktai linijas. Iš to išsivystė meilė vidiniam tiek išoriniam grožiui bei estetikai. Jautrumas pasauliui privertė susikurti savąjį pasaulį – mados pasaulį.

Gyvenu Vokietijoje pusantrų metų. Kuo ilgiau čia gyvenu, tuo labiau patinka. Pradedu suprasti ir pajausti tikrąjį Berlyno pulsą. Kuris kaip ir kiekvienoje naujoje šalyje yra kupinas įvairių atradimų ir kartais nusivylimų. Berlynas atviras ir laisvas, bet taip pat yra organizuotas ir tikslus. Jaučiuosi kaip tikruose namuose.

Oskaras Povilėnas

Išvykau lydimas smalsumo ir iššūkių. Norėjau augti kaip kūrėjas ir kaip žmogus visomis prasmėmis. Taip pat prisidėjo draugė prie paskatinimo išvykti, o ji yra vokietė. Be jos būtų daug sunkiau. Didelės padėkos jai už lengvesnį kelią.

Tai pat paskatino akivaizdus rinkos dydžio skirtumas ir daugiakultūrinė aplinka, kur gali sutikti žmogų iš betkurio pasaulio krašto, nuo Šri Lankos iki Šiaurės Makedonijos, nuo Pietų Korėjos iki Kanados. Tai mane žavi ir leidžia nepamiršti, koks visgi įvairialypis yra pasaulis“, – pasakojo O. Povilėnas.

Dizaineris su savo kūryba dalyvauju „showroomuose“, dirba su individualiais klientais, kuria ir masinius modelius. Berlyne jis įkūrė mados namus, o nuo šių metų tapo ir oficialiu Vokietijos mados tarybos nariu. Lietuvoje jis turi suteiktą Meno kūrėjo statusą.

„Bayerno televizijoje Nikeata Thompson dėvėjo mano kurtą Manon Suknelę. 75-ame Kanų filmų festivalyje, ant Campari raudono kilimo, Ann Sophie Thiemes dėvėjo mano kurtą Lylou suknelę“, – pasiekimus vardijo kūrėjas.

Ann Sophie Thiemes

Jis atskleidė ir kuo vokiečių moterų stilius skiriasi nuo lietuvių.

„Lietuvių stilius laisvenis, vokiečių konservatyvesnis. Lietuvoje daugiau puoselėjima išvaizda, tai atėjo su kultūra, o Vokietijoje – praktiškesnis stilius, ypač jei kalbėtume apie vyresnio amžiaus moteris. Bet jei kalbėtume apie jaunesniąją kartą, ribos didžiąja dalimi Europoje yra išsitrynusios. Visi seka tam tikromis tendencijomis, kurios pasaulyje pasklinda iš didžiausių mados prekinių ženklų. Stilius neturi sienų, tad sunku įvertinti kas stilingiausias“, – sakė O. Povilėnas.

Šiuo metu kūrėjas turi daugiau klienčių užsienyje nei Lietuvoje.

„Esu atviras pasauliui, bet prekės ženklo lokacija turi didelės įtakos. Dabartiniai mano planai dideli. Plėsti savo prekinį ženklą į Prancūziją ir po visą Europą. Taip pat planuoju sukurti 3D ekologiškai atspaudintą drabužių kolekciją.

Plėstis, klysti, bandyti, nesustoti ir džiaugtis kūryba, o po penkerių metų sukurti lėtos mados imperiją Europoje. Vadovaujuosi požiuriu, kad reikia išsikelti labai aukštus tikslus, tada lengviau pasiekti dideles svajones“, – dalinosi dizaineris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)