Populiarus britų prekių ženklas, tapęs mados kultu, siūlo išskirtinio dizaino ir kokybės drabužių bei aksesuarų. Didžiausias išskirtinumas yra tai, kad jie tarpusavyje jungia senovinį „Americana“ stilių su japonų kultūros įkvėpta grafika.

Pirmoji parduotuvė atidaryta 2007 metais Bristolyje. Dabar Europoje iš viso yra 347 prekių ženklo parduotuvės, 208 iš jų veikia pagal franšizę.

Parduotuvėje Vilniuje bus prekiaujama drabužių linija, pirkėjai ras ir platų aksesuarų pasirinkimą.

Anot franšizę valdančios bendrovės „Loteras“ generalinio direktoriaus Armo Avilos, kaip vienas svarbiausių aspektų, kodėl parduotuvė atidaryta ir Lietuvoje, yra vartotojų poreikis įsigyti šių gaminių. Prekės ženklas Lietuvoje buvo labai lauktas.

Kaip sako A. Avila, pagrindinė prekės ženklo idėja – kokybės ir kainos balansas, o prekių ženklo drabužiai skirti visiems, nepriklausomai nuo amžiaus ir lyties.

„Kuriant drabužius, labai svarbu, kad jie būtų ne tik stilingi, bet ir patogūs. Remiantis patirtimi, dažniausiai šių drabužių įsigyja 22–50 m. vyrai ir moterys. Vis dėlto galiu patvirtinti – prekės ženklasyra skirtas tikrai visiems“, – pabrėžia A. Avila.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)