Nuo balandžio 1 d. D. Versace pradės eiti vyriausiosios prekių ženklo ambasadorės pareigas – tą pačią dieną į kūrybinio direktoriaus kėdę atsisės D. Vitale, teigiama „Versace“ savininkės „Capri Holdings Limited“ pranešime.

69 metų Versace ilgą laiką buvo „Versace“ įsikūnijimas ir pagrindinė dvasia, tačiau ji niekada neturėjo būti jos dizainerė. Ji ėmėsi šio vaidmens po to, kai jos brolis 1997 metais buvo nušautas ant Majamio rūmų laiptų. Nors Donatella neturėjo jokio oficialaus mados išsilavinimo, ji tapo mėgstama mados pasaulyje, kuri puikiai atstovavo šį prekinį ženklą.

Donatella Versace

„Tęsti mano brolio Gianni pradėtą darbą man buvo didžiausia garbė, kokią esu turėjusi visą savo gyvenimą. Jis buvo tikras genijus, tačiau tikiuosi, kad dalelę jo dvasios ir atkaklumo turiu iš aš“, – pasakė D. Versace, pridurdama liksianti „aistringiausia „Versace“ rėmėja“.

Gianni Versace, Donatella Versace

Pertvarka įvyks pasirodžius pranešimų, kad didesnė šio mados ženklo konkurentė Italijoje bei kompanijos „Miu Miu“ savininkė „Prada“ derasi įsigyti kompaniją „Versace“, kurią 1978 m. įsteigė Donatellos Versace brolis Gianni.

Tai reiškia, kad įspūdingais, kūną apnuoginančiais apdarais garsėjančio prekių ženklo „Versace“ kūrybinio direktoriaus postas nebepriklausys vienam iš jį įsteigusios šeimos narių.

Nuo balandžio 1 d. Donatella Versace pradės eiti vyriausiosios prekių ženklo ambasadorės pareigas – tą pačią dieną į kūrybinio direktoriaus kėdę atsisės D. Vitale, teigiama „Versace“ savininkės „Capri Holdings Limited“ pranešime.

D. Vitale kompanijos „Miu Miu“ – prekių ženklo „Prada“ sesės, kurios asortimentas yra skirtas visų pirma jaunesnei klientūrai – kūrybiniais aspektais rūpinosi nuo 2023 m. ir padėjo kompanijai sudėtingomis prabangiai madai sąlygomis uždirbti daugiau pelno.

„Versace“ gali pasigirti „unikaliu paveldu, kuris buvo kuriamas dešimtis metų ir padėjo susiformuoti mados istorijai“, – teigė D. Vitale.

„Versace“ mados kompanijų grupei „Capri Holdings“, kuri taip pat valdo prekių ženklus „Jimmy Choo“ ir „Michael Kors“, priklauso nuo 2018 metų.

„Bloomberg“ šį mėnesį pranešė, kad „Capri“ už šį prekių ženklą prašo bemaž 1,5 mlrd. eurų sumos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją