– Lietuvoje naujų kolekcijų pristatymai tapo retenybe. Jei anksčiau tradiciškai savo madų kolekcijas kūrėjai pristatydavo kartą ar dukart metuose, per pastaruosius metus šou galima suskaičiuoti ant pirštų. Jūs – viena iš kelių likusių kūrėjų, kurie vis dar kviesdavo svečius naujos kolekcijos drabužius apžvelgti savomis akimis iš pirmųjų eilių. Kaip manote, kodėl Lietuvoje beveik nebeliko kolekcijų pristatymų?
– Visų pirma, reikia suprasti, kad kolekcijos pristatymas yra daug investicijų ir darbo reikalaujantis renginys, kuris nebūtinai atsiperka. Ir tie, kas į madų šou žiūri labai pragmatiškai, matyt, nemato prasmės rizikuoti, o dažniausiai net ir neturi tam sąlygų. Juk tikrai gali atrodyti keista išleisti dešimtis tūkstančių eurų vien tik tam, kad surengtum renginį. Žvelgiant iš komercinės pusės, rūbus galima sėkmingai pardavinėti ir nedarant pristatymų.