Ugnė Martinaitytė, „OHMY“.

Ugnė Martinaitytė nuolat dalyvauja įvairiuose mados konkursuose Lietuvoje ir užsienyje. 2013 m. metais pirmą kartą laimėjo „Injekcijos“ konkurse ir pradėjo kurti įvairiems lietuvių prekių ženklams.

OHMY“ – dizainerės sukurtas prekės ženklas, įkvėptas herojaus, kuriame atsispindi dominuojantys socialiniai ir kultūriniai skirtumai tarp individų. Sportiški, klasikiniai, gatvės stiliaus elementai išlaisvina visus superherojus.

Apie kolekciją „Grobis“:

Pavasario – vasaros kolekcijoje dominuoja ryškios spalvos, aiškūs siluetai, unisex kirpimai, medžiagiškumo kontrastai, bet tuo pačiu čia gausu lengvumo ir švelnumo – visa tai atskleidžia žmogaus universalumą, dualumą.

Klaudia Markiewic

Klaudia nuo 2014 m., kuomet įkūrė asmeninį mados ženklą, dizainerė savo kolekcijas pristatė 12-oje šalių: Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje, Italijoje JAV, Italijoje, Londone, Baltarusijoje, Olandijoje, Slovakijoje, Vokietijoje. Klaudia Markiewicz yra viešėjusi ir „Mados infekcijoje“.

Apie kolekciją:

Rudens-žiemos kolekciją įkvėpė piktieji Disnėjaus filmų personažai (ypač moterys antagonistės). Per daugiau kaip 80 Disnėjaus filmų istorijos metų buvo sukurta per 120 įvairiausių blogiečių, tačiau ryškiausios vis dėlto yra moterys: Malefisentė (angl. Maleficent), Piktoji Ragana (angl. The Evil Queen), Kruela (angl. Cruella De Vil) ir Ursula. Jų galia, stilius, pikta elegancija ir spindesys buvo kertiniai atspirties taškai kūrybiniame procese. Kolekcija kuria 80-ojo dešimtmečio įspūdį, kuris dažnai lydi K. Markiewicz kūrybą.

Akvilė Jančauskaitė, „Smooth Confess“

Akvilė Jančauskaitė „Mados infekcijoje“ dalyvauja kartu su mados ženklu „Smooth Confess“. Naujosios kartos Lietuvos dizainerė, „Injekcijos“ nugalėtoja „Mados Infekcijoje“ dalyvauja trečią kartą. Akvilė yra dirbusi su tokiais dizaineriais kaip Maarten van der Horst, Louise Gray ir jau dukart talkinusi „Ralph Lauren“ mados namams.

„Smooth Confess“ yra alternatyvios mados ženklas, įkvėptas latekso medžiagiškumo ir noro atskleisti šios medžiagos galimybes. formuoja naują aprangos iš latekso dėvėjimo kontekstą, skirtą atviroms ir drąsioms asmenybėms. Tai pirmoji šio ženklo pilna kolekcija, kurios prekolekcija buvo puikiai įvertinta Londono mados savaitėje.

Apie kolekciją „REtro Spectacle“:

2018 pavasario-vasaros kolekcijos kuriama estetika yra unikali, žaisminga, siekianti įprasminti judėjimą. Moderni drabužių konstrukcija siekia subalansuotos sąveikos tarp skirtingų medžiagų. Darbus įkvėpė skirtingi laikai, vietos ir kultūros. Kitas kolekcijos dėmesio taškas – funkcionalumas ir komfortas. Kolekcijoje smalsumą žadina sluoksnių gausa.

Sandra Straukaitė

Sandra Straukaitė – dizainerė ir festivalio „Mados infekcija“ idėjinė vadė. Viena ryškiausių mados kūrėjų Lietuvoje, nepataikaujanti nei žiūrovui, nei klientams. Vieni jos kūrybą dievina, kiti – aršiai kritikuoja griežtą būdą ir drabužių be dydžio koncepciją.

S. Straukaitės kūriniai netelpa į jokius standartus ar klišes. Dizainerė kryptingai nagrinėja drabužio konstrukcijos rebusą ir drąsiais eksperimentais kuria erdvines kompozicijas, drabužius-transformerius, kurių panaudojimo būdą leidžia susigalvoti dėvinčiajam, o modulinių kompozicijų – begalė. Dizainerė vertina viską, kas tikra: konstruktyvius kirpimus, natūralias medžiagas, patogumą, o svarbiausia – idėją. Nenuostabu, kodėl ji tiesiog neapkenčia dirbtinumo: nuo birbizėlių iki priklijuojamų nagų ar pripučiamų kūno dalių.

Apie kolekciją „FORGET•ME•NOT“:

Tai, ko protas nepripažįsta, atmintis ignoruoja – tarsi nebūtų buvę,
 nors nuotraukose užfiksuota kitaip. Bet būna ir kitaip,
kai telefonas selektyviai ištrina paskutinės kelionės nuotraukas.
Tarsi ten niekada nebuvai.

Iveta Vecmane

Latvijoje žinoma „demi-couture“ mados kūrėja Iveta Vecmane 2017 m. tapo viena iš trijų konkurso „Injekcija“ laureačių. Dizainerė pastaruosius dešimt metų dirbo mados stiliste – įvairiems projektams ją kviesdavo ryškiausi šalies mados ir gyvenimo būdo leidiniai. Savo patirtį ir įgūdžius I. Vecmanė sėkmingai pritaikė kurdama asmeninį mados prekės ženklą modernioms ir elegantiškoms moterims. Dizainerės kūryboje dominuoja klasikiniai siluetai, darbuose gausu skirtingų medžiagų derinių ir technikų. Kiekvienas drabužis – tai unikalus nesenstančios ir lėtos mados ambasadorius.

Apie kolekciją „Melancholija“:

Iveta Vecmanė „Mados infekcijoje“ pristatė savo ilgesingą kolekciją „Melancholija“. Išvertus iš graikų kalbos šis žodis reiškia juodąją tulžį (gr. mélaina chole), mat seniau tikėta, kad šią būseną sukelia išsiliejusi tulžis. Melancholijos apimta moteris yra atsargi, ji net ne visai moteris, o tik juodume paskendusi kvėpuojanti būtybė. Visi jos poreikiai yra pasislėpę giliausiuose sąmonės ir pasąmonės labirintuose, kuriuose spindi liūdesys ir nerimas. Paradoksalu, kaip tokioje bejėgiškoje būsenoje moteris gali įgauti herojiškų galių.

Rūta Lendraitytė , „Utalla“

Dizainerė Rūta Lendraitytė Vilniaus dailės akademijoje baigė kostiumo dizaino bakalauro ir magistro studijas. Profesinėje srityje save sėkmingai realizuojanti tarptautiniuose teatro bei kino projektuose. Su visa komanda nominuota auksiniam scenos kryžiui už spektaklį „Neišmoktos pamokos“, pristačiusi 6 autorines kolekcijas. 2017 m. tapo konkurso „Mados injekcija“ laureate.

Apie kolekciją 
„The clothes are alive“:

Šią kolekciją kūrėja skiria dviem asmenybių tipams – žmonėms, vengiantiems kontakto su kitais asmenimis ir siekiantiems galios. Šie žmonės renkasi platesnius siluetus, saugumo jiems suteikia sluoksniškumas, kišenių gausa, prigesintas koloritas, klasikinio stiliaus interpretacija. Dizainerei ši simbolinė kostiumo kalba yra būdas bendrauti su žmogumi.

„Public makes image“

Tai urbanistinio gyvenimo būdo prekės ženklas, kurio idėją paskatino panašūs pavyzdžiai, matyti kituose Europos miestuose. Susikūręs 2016 m. šis ženklas aplink save sukūrė bendruomenę, kuri patikėjo prekės ženklo skleidžiama žinia apie laisvę, originalumą ir drąsą. Šiuo metu projektas apima ne tik mados ženklą, bet ir visą judėjimą, kuris sujungia madą, gyvenimo būdą, progresyvią pasaulėžiūrą.

Apie kolekciją „Dark survivor“:

Tai kolekcija apie didmiestį. Apie tai, kas vyksta naktį mieste. Naujausią rudens-žiemos kolekciją įkvėpė Amsterdamas – laisviausias miestas pasaulyje, kuriame laisvė pasireiškia ne tik madoje, bet ir visuomenės mąstysenoje. Taip pat – Las Vegsasas, kuriame karaliauja nuodėmės. Ne mažiau reikšmingą dalį kolekcijos kūrybos procese užėmė filmas „The Purge“ – kuriame žavesys persipina su siaubu ir miestą užvaldo chaosas. Nostalgija, prisiminus 80-uosius, 90-uosius ir jaunatviškas ekspresyvumas žvelgiant į šiandienines mados ir pasaulėžiūros tendencijas – štai, ką pasiūlys svečiai iš Latvijos.

Morta Nakaitė ir Aida Einorė

Savo konceptualias kolekcijas „Mados infekcijoje“ profesionali dizainerė Morta Nakaitė pristato jau ne pirmą kartą. Mortos kūryboje itin svarbi gili, emocionali atmosfera. Šiais metais pristatoma kolekcija kūrybiniu požiūriu yra tendencinga istorijos tąsa, tačiau siekiant techniškesnio išpildymo Morta Nakaitė kolaboruoja su jau penktus metus kolekcijas įmonėms ir privatiems užsakovams kuriančia Aida Einore. Bendras kūrėjų prekės ženklas „m o r t aa i d a“ atskleidžia naują virpančią koncepciją.

Apie kolekciją:

Festivalyje „Mados infekcija“ Morta Nakaitė kartu su Aida Einore pristatys bendrą kolekciją, pavadinimu „Virpėjime“. Nostalgiška atmosfera, prisiminimų virpesiai. Šviesus liūdesys išryškėja kaip autentiškas lietuviškumo bruožas. Tai lyg žingsniavimas atsisakius laiko nuovokos, suvokus visa ko trapumą.

Federico Cina
Svarbiausia dizaineriui Federico Cina yra tai, kad per savo kūrybą jis gali dalintis savo vertybėmis ir emocijomis su kitais, ir kad atsiranda tai suprantančių ir priimančių. Per drabužius žmonės pabrėžia savo privalumus (nebūtinai tik išorinius) ir slepia turimus arba įsivaizduojamus trūkumus.

Apie kolekciją:

Savo naujausioje kolekcijoje dizaineris analizuoja lyderių ir visuomenės santykį, vaikišką norą patikti, priversti didžiuotis. Rimti ir brandūs siluetai drabužiuose žaidžia su jaunatvišku polėkiu, kūrėjas tęsia vidinį jaunystės ir brandos dialogą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)