Tai pirmoji šio prekės ženklo kolekcija, sukurta tik moterims. Ji išsiskiria ne tik subtilia sportine elegancija, bet ir achromatine spalvų gama. Tai tarsi senas nespalvotas filmas, kuriame svarbi ne spalva, o forma, netikėti elementai.

Minimalistinės mados kolekcijoje kalbama apie savęs atradimą, nebijojimą būti savimi, apie baimių įveikimą, apie jausmą, kuris užplūsta po didelės audros. Tai ramybės, pasitikėjimo savimi ir atkaklumo priimant naujus iššūkius dermė.

Kolekcijoje galima aptikti įvairias kryptis, nuo minimalistinio militarizmo iki avangardiškos elegancijos. Žaidžiama siluetais ir audiniais, tačiau pasirinkta monochrominė spalvinė gama apjungia skirtingas kolekcijos temas. Rudens/žiemos sezonui būdinga jaukūs ir šilti audiniai, todėl pasirinktos natūralios patvarios medžiagos, nuo vilnos kardigano iki impregnuotos viskozės blizgių kelnių.

Prekės ženklo iššūkis yra kurti patvarius ir neišeinančius iš mados drabužius, todėl tendencijų sekimas kolekcijoje nėra aktualus. Tai drabužiai, kurie lengvai derinami prie kitų kolekcijų ar turimų spintoje drabužių. Taip siekiama atkreipti žmonių dėmesį į greitosios mados problematiką ir skatinti žmones rinktis tvarią madą.

Visos kolekcijos yra kuriamos iš jau esamų audinių, renkantis tik vietinius meistrus ir paliekant kuo mažiau atliekų. Iš nepanaudotų drabužiams audinių likučių yra kuriamos drabužių pakuotės.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)