„Gucci“ rankinukas – 190 eurų, ryški ir dėmesį traukianti „Bottega Venetta“ delninė-piniginė – 220, o štai ilgaauliai „Jimmy Choo“ aukštakulniai batai – 120 eurų. Ir tai tik kelios vintažinės prekės, kurias I. M. Andriulytė kartu su kolege siūlo simboliškai pavadintoje instagramo paskyroje „Perlas“.

– Kaip kilo idėja mados bendruomenei siūlyti vintažinių drabužių ir aksesuarų?

– Visuomet stengiuosi kurti būtent tuos dalykus, kurių pati pasigendu mūsų krašte. Ne paslaptis, jog kitose šalyse tai vis labiau populiarėjantis konceptas, o Lietuvoje tokio neaptikau. Vienas, du ir sukūriau!

– Kur randate šių lobių? Galbūt jie – iš jūsų asmeninės kolekcijos?

– Tiesa pasakius, aš vintažu susižavėjau dar būdama 15-os metų, kai pradėjau keliauti ir dirbti modeliu. Europoje jau tada, prieš maždaug 13 metų, visi vertino daikto ilgaamžiškumą, jo išskirtinumą. Asmeninė kolekcija su pertraukomis pildėsi jau nuo tų laikų. Kol kas daug daiktų pardavime yra iš asmeninės kolekcijos, kelionių radybų.

– Kaip atsirenkate, kokios prekės vertos būti jūsų paskyroje ir kas lemia, kokią kainą rašysite etiketėje?

– Labai pasisekė, jog projektą vystome kartu su geriausia drauge Saule Grybėnaite. Dviese viskas lengviau ir paprasčiau. Saulė stengiasi atrasti naujų perliukų, esame susitarusios, jog dėsime tik tas prekes, kurios mums patinka ir taip nenukrypsime nuo susigalvoto stiliaus ir pasakojimo linijos skirtingo amžiaus žmonėms. Mūsų kainos dažniausiai lygios arba vos mažesnės nei rinkoje esančių prekių kainos, kol kas stengiamės atsižvelgti ir į lietuvio pajamas bei neapsikrauti neįkandamais daiktais.

– Kaip manote, ar Lietuvos dėvėtų drabužių parduotuvėse įmanoma rasti originalių užsienio dizainerių ir mados namų kūrinių? O gal tai labiau Paryžiaus butikų ir sendaikčių turgų pirkėjų privilegija?

– Kiek aš susidūrus – neįmanoma, nebent komisų parduotuvėlėse. Tiesa, prieš dešimtį metų net „Humanos“ buvo pilnos gražiausių, „netyčia“ atkeliavusių gaminių.

Kalbant apie vardines prekes, visgi, esame jauna šalis ir, deja, neturime užgyvenę tokių perlų. Pavyzdžiui, mano tėvų jaunystėje net džinsus turėjo ne visi, kai tuo tarpu Londone, Kopenhagoje, Paryžiuje buvo visiškai kitokia situacija.

– Koks prekės ženklas labiausiai intriguoja jūsų pirkėjas ir sekėjas?

– Kol kas tai „Fendi“ ir jų „baguette“ tipo rankinės. 



– Mados virtuvę pažįstate iš arti. Kokie aprangos elementai, jūsų nuomone, verti didžiausių investicijų?

– Vienareikšmiai, rudeniui ir žiemai tai būtų rankinukas, paltas, batai. Pavasariui ir vasarai siūlau nepagailėti pinigų švarkui, batams ir vėlgi – rankinei. Visa kita galima apžaisti.

– Palangoje valdote parduotuvę „Basa“. Ar ir joje siūlote/siūlysite garsių mados namų kūrinių, o gal pasiliksite tik ties „Instagram“ platforma?

– Visko maišyti į vieną nesinori. „Perlas“ – mūsų hobis, kuriame galime dalintis savo asmeniniais daiktais ir įdomiais atradimais, tačiau nesu linkusi sakyti „niekada“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)