„Be druskos ir sodos neišsisuksi buityje ir virtuvėje, o dabar – ir spintoje, – nusijuokia kūrėjos, menininkės Kotryna Buruckaitė ir Ugnė Smalskytė. – Druskos ir sodos printo ant marškinėlių idėja kilo visai atsitiktinai, nutarus užsukti į maisto prekių parduotuvę. Taip akys užkliuvo už paprastų, ryškių ir iki gyvo kaulo visiems žinomų sodos ir druskos pakuočių.

Ryžomės šio įkvėpimo nepaleisti ir pradėjome eksperimentuoti. Pačios namuose pasigaminome šilkografijai skirtus rėmus, susipirkome visas reikiamas priemones, kad galėtume atlikti pirmus potėpius. Likome sužavėtos proceso ir tvirtai patikėjome savo idėja. Kuriant ir gryninant savąjį identitetą, savo taisykles, tikslus, vizijas ir ateities planus, galvose sukosi nutrūktgalviškos idėjos. Galybė idėjų!“

Galvodamos prekės ženklo pavadinimą Kotryna ir Ugnė naršė lietuviškų posakių ir patarlių lobynus, tačiau „Eina sau“ skambesys joms patiko labiausiai: „Norime išlikti tvirtai lietuviškos ir tuo didžiuotis. Siekiame, kad visuomenė patikėtų savo unikalumu, o kartu ir prisiminti laikus, kai deficitas buvo kasdienybė.“

Kurdamos šį projektą merginos įkvėpimo sėmėsi iš antifashion judėjimo: tokių dizainierių kaip Gosha Rubchinskiy ir „Vetements“ kolektyvas, rašoma pranešime spaudai.

„Nostalgiški mados trendai mus itin žavi, o vadinami seni sportiniai prekės ženklai dabar kaip tik išgyvena renesansą. „Fila“, „Umbro“, „Kappa“, „Reebok“ ir „Champion“ buvo laikoma atgyvena, o šiandien masinėje mados rinkoje yra naujai atgimę. Truputis žaismingumo, truputis rimties, prisiminimų ir netvarkos – toks yra mūsų projektėlis. Paprastume gi ir slypi visas grožis: nereikia nei didelių vardų, nei blizgučių – šiandien reikalingas maištautojo charakteris.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)