Anot kūrėjų, ši kolekcija skirta vertinančioms ilgaamžiškumą ir eleganciją, rašoma pranešime spaudai.

„Mūsų prekės ženklas gimė beveik prieš metus. Tai nutiko netikėtai, kai nusprendžiau išeiti ilgų atostogų. Nemažai laiko svarsčiau ar verta pradėti savo veiklą ir, ar tokia idėja pasiteisins. Tačiau, kai išsigryninau drabužių kūrimo kryptį, kai šią idėją palaikė ir į komandą prisijungė Ernesta, tapo ženkliai ramiau, beliko tik startuoti. O nuolatiniai moterų atsiliepimai, jog būtent tokių drabužių trūko, šiandien tik patvirtina mūsų teisingos krypties pasirinkimą.

Kadangi pati didžiąją laiko dalį praleidžiu ofise, žinau, kaip sunku rasti stilingų drabužių, kurie pasitarnautų ne tik laisvalaikiu, bet ir darbo metu. O ši vienuolikos modelių kolekcija kaip tik tokia. Ji skirta moterims, kurios vertina patogumą, rūpinasi savo išvaizda. Toms, kurios dėmesį skiria kokybei, o ne kiekybei. Juokauju, jog šie modeliai damoms, kurios visuomet atkreipia dėmesį į drabužio sudėties etiketę“, – pasakojo A. Baranauskaitė.

Kirpimai, spalvos ir ilgiai – paisantys dalykinio etiketo taisyklių

„Vasaros kolekciją įkvėpė ir apjungia trys elementai – lengvumas, nuotaika, laisvė. Visų jų mes linkime kiekvienai savo esamai ir būsimai klientei. Siekiame, jog kiekvieną vasaros rytą moteris rastų kuo džiaugtis, kad kiekvieną dieną stengtųsi gyventi taip, kaip trokšta širdis. Be to, pasirūpinome, jog ofisiniai drabužiai nebūtų tokie „sausi“ ir nuobodūs.

Vasaros kolekciją palengvinome plisuotu šifonu, kuris kiekvienam modeliui buvo plisuojamas Lietuvoje, ilgaamžės menininkės rankomis.

Taip, galbūt nemėgstamo projekto ir nepavyks atsisakyti, tačiau tikime, jog tinkama apranga palengvins darbus, pagerins savijautą, galbūt, net sumažins stresą. Būtent dėl to šioje kolekcijoje atsirado nuotaiką keliančios spalvos ir drabužių formos. Visi siluetai – elegantiški, tačiau nevaržantys judesių. O ilgiai – paisantys etiketo.

Dėl šių priežasčių itin didelis dėmesys skiriamas audiniams. Pirma pamilstame audinį, negalvodamos, kas iš jo gims: tiesiog paliečiame ir nebegalime su juos skirtis. O vėliau, lengvai gimsta ir pati šiam audiniui tinkamiausia drabužio forma. Vertiname moters grakštumą ir eleganciją. Mums tai didžiausias stimulas ir variklis kurti“, – dėstė drabužių kūrėja.
Aida Baranauskaitė ir Ernesta Pernavė
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)