Jau šį ketvirtadienį, dalyvaujant tiek Latvijos Respublikos ambasadoriui Lietuvoje Einarui Semaniui, tiek patiems dizaineriams, tiek Baltijos šalių mada besidomintiems svečiams bus oficialiai atidaryta latvių kūrybai skirta parduotuvės Locals.lt erdvė. Svečius sveikins ir renginį ves mados apžvalgininkas, tinklaraščio www.bomberis.com autorius Arnoldas Remeika-Bomberis, kuris yra ir vieno sėkmingiausių Latvijos prekių ženklų „One Wolf“ ambasadorius Lietuvoje. Atidarymo metu žiūrovai stebės inscenizaciją, kurioje bus naudojami modeliai iš naujausios šio prekių ženklo kolekcijos „Lander“. Taip pat renginyje apie kaimyninių šalių mados ir dizaino ypatumus pasakos išskirtinių leidinių apie gyvensenos kultūrą autorius, socialinių mokslų daktaras Eugenijus Skerstonas.

Prieš pusantrų metų startavęs projektas buvo skirtas tik Lietuvos madai ir dizainui populiarinti ir netrukus tapo didžiausią vietos dizainerių asortimentą siūlančia parduotuve Lietuvoje. Čia savo kūrybą pristato pažangiausi ir įdomiausi, daug dėmesio ir užsienio rinkose sulaukiantys lietuvių prekių ženklai. Tačiau prieš pusmetį projekto rengėjos ryžosi eksperimentui – atidarė Latvijos dizaineriams skirtą laikinąją parduotuvę, vadinamąjį „pop-upą“.

Baiba Ladiga

„Laikinoji parduotuvė sulaukė didelio susidomėjimo. Tai nenuostabu, nes latvių ir lietuvių mada savaip panaši – yra minimalistinė, konceptuali, kiek avangardiška, todėl tiko lietuvių skoniui ir greitai sulaukė savo gerbėjų. Anąkart pristatę keliolika dizainerių, šiandien grįžtame su visu Latvijos dizainerių portfolio – nuo šiol pristatysime įdomiausius kūrėjus, kurie geriausiai atstovauja Latvijos madą bei meną ir kuriais didžiuojasi patys kaimynai“, – apie projekto idėją pasakoja viena projekto įkūrėjų Inga Ramonienė.

Daug dėmesio Baltijos šalių mados populiarinimui skiriantis tinklaraštininkas A. Remeika-Bomberis neabejoja, kad abiejų šalių pristatoma mada turi daug panašumų ir gali būti pristatoma kartu. „Baltijos šalių mados tapatybei įtakos turėjo tiek mūsų bendra, ne visada džiaugsminga istorija, tiek mūsų šiaurietiškas būdas, tiek mūsų ypatinga gamta. Taip pat esame atvirai mąstantys, progresyvūs savo idėjomis, turime puikų humoro jausmą, o tai taip pat atsispindi mūsų baltiškoje madoje. Neabejoju, kad lietuvių ir latvių mada kartu gali būti pristatoma ne tik šiame projekte, bet ir globalioje rinkoje“, – mintimis dalijasi apžvalgininkas.

Keta Gutmane

Nuo ketvirtadienio nuolatinėje ekspozicijoje bus galima susipažinti su šiais drabužių dizaineriais ir prekių ženklais iš Latvijos: Baiba Ladiga, Keta Gutmane, „One Wolf“, „Yuta“, „Rain:is“, „Cinnamon Concept“, Baiba Ripa, Bulichev. Tarp juvelyrikos bus galima išvysti VERBA ir Peteris Ripa ženklais pažymėtų prekių, o aksesuarų kūrėjams atstovaus GAIJA, „Rozenthal Ceramics“, „Yvi‘s“, „Ovi Watch“, „Vaskala“, „Buduart“, „Dailrades“, „WatchMe“. Ypatingas dėmesys ekspozicijoje skiriamas ir namų interjerui bei keramikai – pamatyti ir įsigyti savo kurtus objektus siūlo MAJO, PRUT, KUTIS, „Kazas Laukos“,„Priebalgas porcelana fabrika“, „Vaidava Ceramics“, „Laima Ceramics“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją