„Lietuvoje tai – vienas pirmųjų pavyzdžių, kai sportininkų prekės ženklas naudojamas kitose srityse. Tačiau pasaulyje tai nėra naujiena – pernai spartą įsigijusi Danijos trikotažo gamintoja „JBS Textile Group“ sėkmingai bendradarbiauja su Christiano Ronaldo ir atstovauja jo prekės ženklą CR7. Šią sėkmę tikimės pakartoti ir Lietuvoje“, – sakė Tomas Tumynas, „Spartos“ direktorius.

„D.MO“ kolekciją sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros. Gaminiai yra ryškių, akį traukiančių spalvų ir aktyvų gyvenimo būdą atspindinčio dizaino.

„Man svarbi tiek gaminių išvaizda, tiek kokybė, todėl šiai kolekcijai daviau ne tik savo vardą. Kurdamas ją įdėjau savo širdies, o „Sparta“ pasirūpino, kad gaminiai tarnautų ilgai“ “, – sakė D.Motiejūnas.

D.Motiejūnas pats dalyvavo kuriant kolekciją: parinko gaminių spalvas, raštus ir sukirpimą, išbandė jų kokybę.

Tuo tarpu „Sparta“ gaminiams naudojo aukščiausios kokybės, sertifikuotus verpalus ir pažangias technologijas. Be to, kojinėse papildomai sustiprinta kulno ir pirštų sritis, tai ženkliai prailgina jų dėvėjimo laiką.

Prieš metus „Spartą“ įsigijo nauji akcininkai – Danijos įmonė „JBS Textile Group“. Bendrovė užima ypač didelę apatinio trikotažo rinkos dalį Danijoje ir kitose Skandinavijos šalyse, kur kokybei keliami ypač aukšti reikalavimai.

Naujieji akcininkai perkėlė bendrovės gamybą į naujas, modernias patalpas. Kartu buvo išsaugotos įmonės tradicijos – dauguma ilgamečių darbuotojų toliau tęsia darbą, visiems jiems buvo padidintas atlyginimas ir pagerintos darbo sąlygos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)