„Kaskart grįžtu prie moteriškumo temos, nes ji mane įkvepia – noriu aprengti moterį taip, kad ji pasijustų vienintelė ir nuostabi. Tai nereiškia, jog kuriu vien vakarines sukneles – man lygiai taip pat įdomu pasiūti kasdienai tinkantį paltą ar megztinį, pabrėžiantį, bet neužgožiantį žavingiausių moters bruožų“, – apie kolekciją pasakoja R. Kalinkinas.

Kolekcijoje dominuoja itin moteriški siluetai – žemę šluojančios suknelės, plunksnomis dekoruoti apsiaustai, tarp kurių nepastebimai įsipina ir kasdienai tinkami (angl. ready-to-wear) modeliai – klasikiniai paltai, darbo bei kokteilinės suknelės ir jaukūs „lounge“ stiliaus mezginiai.

Pasak dizainerio, čia jis siekė dermės tarp įspūdingų, vienetinių kūrinių ir lengvai dėvimų, pritaikomų drabužių. Nors kolekcijoje gausu dizainerio mėgstamų tamsių spalvų, jos, pagyvintos žėrinčiomis detalėmis, atrodo itin šventiškai, rašoma pranešime spaudai.

Nemaža dalis kolekcijos dienos šviesą išvydo dar šio rudens pradžioje, tarptautinėje „Mercedes-Benz“ Kijevo mados savaitėje, kurią nuolat lanko didžiausių mados leidinių, tokių kaip „Vogue“, „L’Officiel“, „W Magazine“, „CR Fashion Book“ redaktoriai.

Iš šio pristatymo liko ir specialiai pristatymui gamintos veido kaukės, iškart patraukusios žurnalistų bei stilistų dėmesį – dizaineris sako pristatyme norėjęs anonimiškumo, sumišusio su netikėtumo faktoriumi ir šios dekoratyvinių žvynelių kaukės, pristatymo eigoje keičiančios spalvą, buvo ideali detalė tokiam efektui.

R. Kalinkino kolekcija:

R. Kalinkinas pristatymui šįkart pasirinko itin asmenišką erdvę – savo paties parduotuvę prekybos centre „Outlet Park“: „Šias patalpas turime jau metus laiko ir iki šiol negaliu jomis atsidžiaugti – tai didžiausia mūsų kada turėta parduotuvė, iš dviejų pusių supama didžiulių langų, tad ji nuolat pilna šviesos, o papuošta žiemą iš lauko atrodo įspūdingai. Būtų nuodėmė neišnaudoti šios vietos renginiams, čia galiu suburti daug mūsų svečių – draugų, partnerių, klientų. Geras jausmas visus juos matyti ten, kur dirbu kasdien“.

Dar vienas šios kolekcijos bruožas, atkeliavęs iš tarptautinių mados sostinių – galimybė didžiąją dalį gaminių įsigyti iškart, vadinamasis „see now, buy now“ modelis. Vis daugiau didžiųjų prekių ženklų, tokių kaip „Tommy Hilfiger“, „Burberry“ ar „Ralph Lauren“, atsisako šiam technologijų laikmečiui sunkiai bepritaikomos praktikos pristatyti kolekcijas pusmečiu į priekį.

Nuo podiumo kolekcijos tą pačią minutę keliauja į „Instagram“ ir kitus socialinius tinklus, tad nebelieka prasmės laukti dar šešių mėnesių, kol drabužiai, kurių nekantriai laukia klientai, pasieks parduotuvių lentynas. „Robert Kalinkin“ parduotuvėje daugiau nei pusę pristatytų gaminių galima įsigyti jau šiandien.

Šie metai dizaineriui buvo itin turiningi ir intensyvūs – R. Kalinkinas atidarė didžiausią savo parduotuvę, pristatė pirmąją paruoštų („ready-to-wear“) vestuvinių suknelių kolekciją, sukūrė kasdienos drabužių liniją bei itin sėkmingai sudalyvavo keletoje pasaulinių mados renginių bei projektų. „Neabejoju, jog 2018-ieji bus tokie pat pilni kūrybingų iššūkių“, – nusišypso kūrėjas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)