Didelius pokyčius inicijavusi K. Lisauskė teigia, kad priimti šį sprendimą jai padėjo kelionė po praeitį, kuriant naują kolekciją, rašoma pranešime spaudai.

„Atmintyje ir pribraižytuose sąsiuviniuose išsamiai ištyrinėjau savo penkerių metų kūrybinį archyvą. Rodos, bevaikščiodama po praeitį prikėliau siūles, pjūvius ir faktūras. Praeities išgyvenimas iš naujo suteikė jėgų, suvokimo ir noro sugrįžti prie to, kas tikra. Prie savo kūrybinių ištakų“, – kalbėjo dizainerė.

Pasak K. Lisauskės, būtent atsigręžimas į praeitį pastūmėjo ją žengti į naują projektą: „Paskutiniai apmąstymai apie savo potencialo išgryninimą įkvėpė judėti toliau – į kitas kūrybines erdves, sritis, kurios man naujos, dar neatrastos“.

Prekės ženklo atstovai palaiko dizainerės pasirinkamą, tačiau užtikrina, kad nuo šiol klientų lauks dar daugiau naujovių. „Dirbdami su Kristina, užsaugome ir mes, leisdami tobulėti naujajai dizainerių kartai, kurie prisidės prie mūsų prekės ženklo vystymo, tobulindami buvusius produktus ir įvesdami naujų“, – teigė prekės ženklo vadovas Donatas Puodžiukynas.

Tolesne sėkme neabejoja ir pati K. Lisauskė: „Penkerius metus augome kartu. Dabar tiek aš, kaip kūrėja, tiek prekės ženklas – galime gyventi savarankiškai. Esu užtikrinta, kad jis ir toliau sėkmingai gyvuos, augs bei tobulės“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)