„Calvin Klein 205 W39 NYC“ drabužių ir aksesuarų kolekciją 2017 metais pristatė dizaineris Rafas Simonsas, kuris pasitraukė iš mados namų praėjusiais metais. Per mados kolekcijos pristatymus pristatyti prabangių drabužių modeliai. Pavyzdžiui, šilkinė suknelė parduota už 8 500 JAV dolerių, odinis švarkas už 4 500 JAV dolerių.

Anot „Calvin Klein“ atstovės spaudai, bendrovė „nesitraukia iš prabangios elitinės mados kategorijos“ ir šiuo metu aktyviai ieško naujo dizaino direktoriaus, kuris būtų atsakingas už „Calvin Klein“ verslo kūrybos aspektus.

Pernai gruodį pagrindinė bendrovė „PVH Corp.“ , kuri valdo prekės ženklus „Calvin Klein“, „Tommy Hilfiger“, „Van Heusen“, IZOD, ARROW, „Speedo“, „Warner's“, „Olga“, pranešė, kad R. Simonsas pasitrauks iš kūrybos direktoriaus pareigų, „Calvin Klein“ „nusprendus parinkti naują prekės ženklo kryptį, kuri skiriasi nuo R. Simonso kūrybinės vizijos“.

Buvęs „Dior“ kūrybos direktorius vadovavo tiek elitinės klasės kolekcijų, tiek labiau į masinę rinką orientuotos produkcijos dizainui bei rinkodarai.

PVH vykdomasis direktorius Emanuelis Chirico‘as lapkritį skelbė, kad prekės ženklas susiduria su savo „205“ ženklo problemomis ir planuojama nukreipti įmonės pastangas kitur. Pirkėjų nepavergė jautresnė mados vėjams produkcija, sakė jis.

„Jaučiamės nusivylę dėl to, kad mūsų investicijos į „205 Collection“ verslą nedavė tokių rezultatų, kokių tikėjomės, - sakė E. Chirico‘as . – Ir mes mažinsime šių suplanuotų investicijų į „205 Collection“ verslą apimtis“.

Apie tai pranešė leidinys „The New York Post“.