Žvelgiant į tai, kaip nuo 9-ojo praeito amžiaus dešimtmečio kito mados tendencijos, nesunku pastebėti grandinėlių populiarumo kreivei būdingą dinamiką – keletą kartų grandinėlės iš tiesų buvo pakilusios iki kultinio aksesuaro aukštumų. Būtent tokia tendencija pranašaujama ir dabar. Už tai dėkoti derėtų tokiems prekių ženklams kaip „Chloe“ ir „Bottega Veneta“.

Apie sugrįžtantį stambių grandinėlių populiarumą, be abejo, byloja ir italų internetinės parduotuvės „Net-a-Porter“ asortimentas. Per surengtą 2020-ųjų tendencijų pristatymą mados spaudos žurnalistams įmonės „Net-a-Porter“ atstovai atskleidė, kad investavo į 840 vienetų stambių grandinėlių, kuriomis ketinama papildyti 2020-ųjų pavasario ir vasaros kolekciją. Vis dėlto nemanykite, kad norint žengti koja kojon su mada privalu turėti bemaž neišsemiamą biudžetą. Patikėkite, ir pigesnių aksesuarų prekybos taškuose tikrai bus iš ko pasirinkti.

Masyvi grandinėlė efektyviai pagyvins standartinį golfą ir lakoniškus marškinius, o derinama prie įmantresnių drabužių padės susikurti itin stilingą įvaizdį. Neturi kilti klausimo, ar verta investuoti į šį aksesuarą. Neabejokite, kad toks pirkinys pasiteisins ir džiugins ne tik 12 ateinančių mėnesių, bet galbūt ir ilgiau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)