Šiuo metu lyderiauja iš Gruzijos kilęs Demna Gvasalia – prekės ženklo „Vetements“ kūrėjas, mados namų „Balenciaga“ kūrybos direktorius.

Tai jis įvedė į madą beformius drabužius, juodą policininko lietpaltį ir geltonus DHL kurjerių marškinėlius. Jis nekuria genialių naujų daiktų, bet pateikia idėjų, kaip juos nešioti.

Kitas įtakingas dizaineris – „Gucci“ mados namų kūrybos direktorius Alessandro Michele. Jo dėka prieš kelerius metus ėmęs blėsti mados namų populiarumas vėl atgijo.

Daugelis ekspertų laiko šį dizainerį veikiau stilistu, rinkodaros specialistu, kuris sugeba virtuoziškai žongliruoti tuo, kas sukurta iki jo – ar tai būtų klasikinė palaidinė su kaspinu ir kailiniai, ar kailinė striukė su plačiomis rankovėmis, kurią nusižiūrėjo iš hiphopo dizainerio Dapperio Dano.

Gilesnio, sudėtingesnio dizaino srityje madą diktuoja Rafas Simonsas. Dabar jis kuria ir savo prekės ženklui, ir „Calvin Klein“.

Puikios ir „Celine“ kolekcijos – Phoebe Philo mados namų kūrybinė direktorė visada jaučia laiką ir pateikia labai aktualių daiktų.

Įdomu stebėti ir airių dizainerį Jonathaną Andersoną – anksčiau jis išleisdavo ant podiumo vyrus su sijonais ir klostytomis suknelėmis, dabar vadovauja senam ispanų prekės ženklui „Loewe“ ir kartu su „Uniqlo“ kuria kolekciją.

Dar viena verta įsiminti pavardė – Christophe‘as Lemaire‘as. Buvęs moterų drabužių „Hermes“ padalinio kūrybinis direktorius 2014 m. nutarė susikoncentruoti į savo prekės ženklą, o neseniai prisidėjo ir prie „Uniqlo“ komandos.

Verta stebėti ir Miuccią Pradą, net jei jums ne prie širdies dabartinė „Prada“ estetika (kuri jau mažai primena pirmas devinto dešimtmečio pabaigos ir dešimto dešimtmečio pradžios kolekcijas).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)