Eglė Bertašienė, kvapų žinovė ir tinklaraščio „Paskui nosį“ autorė sako, kad nišinės parfumerijos mada trunka jau kelerius metus ir, panašu, priartėjo prie piko. Jei norisi ne tik malonaus, bet ir itin įdomaus, neįprasto, o gal net ekscentriško kvapo, tuomet tokį rasite kaip tik nišinių aromatų lentynose, rašoma pranešime spaudai.

„Lietuvoje žmonės nišinę parfumeriją yra atradę, ją žino ir domisi. Ko vertas vien faktas, kad kai kuriuos nišinės parfumerijos kvepalus galima užuosti kasdien, einant centrinėmis Vilniaus gatvėmis. Žmonėms patinka tas išskirtinumo ir prabangos pojūtis, kurį suteikia žinojimas, kad kvepi unikaliu, neeiliniu kvapu“, – populiarumą grindžia E. Bertašienė.

Pasak jos, nišiniai kvepalai gali pasiūlyti turbūt viską, ką galima įsivaizduoti savo fantazijose ir ko niekada nepavyktų rasti įprastos parfumerijos lentynose: pradedant meistriškai ir išradingai suderintomis nuosaikesnėmis kompozicijomis ir baigiant smilkalais, brangiąja mediena, laužo dūmais ar net metalu, degutu ir guma.

„Kūrybinės galimybės yra neribotos ir kvepalų kūrėjai tą išnaudoja, pasitelkdami ne tik brangesnes kvapiąsias medžiagas, bet ir turėdami kur kas daugiau laisvės, nei turėtų dirbdami įprastos parfumerijos gamintojų laboratorijose“, – sako kvepalų žinovė.

Internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ duomenimis, vien per pirmą šių metų pusmetį nišinių kvepalų nupirkta tiek, kiek per visus 2016 metus.

„Nišiniai kvepalai užima vis svarbesnę vietą parfumerijos rinkoje. Daugėja tiek išskirtinių kvapų gamintojų, tiek ir gerbėjų. Lietuviai taip pat juos išbando, atranda, ieško savitų, unikalių aromatų. Šių kvepalų augimo tempai viršija įprastų kvepalų pardavimų augimą“, – sako įmonės rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

Kvepalai

Aromatų mados

Priešingai nei įprasta manyti, nišiniai kvepalai nebūtinai yra brangesni už įprastus populiarų prekės ženklų kvepalus. Jų išskirtinumas – ne pakuotė ar prekės ženklas, o turinys, t. y. pats kvapas. Išskirtinių kvepalų įvairovė kasmet auga, daugėja ir masinės parfumerijos gamintojų siūlomų išskirtinių kolekcijų pasiūla, tad vartotojas dabar jau turi labai rimtai padirbėti, norėdamas atrasti sau tinkantį kvapą.

„Tikrai būtų galima įvardinti kelerius kvepalus-superžvaigždes, kurie visiems patinka, apie kuriuos šnekama ir jų trokštama, bet tokia sėkmė nėra dažna. Atvirkščiai – ta nesuskaičiuojama kvapų įvairovė tiesiogiai atspindi individualius klientų poreikius“, – sako E. Bertašienė.

Pasak jos, jei įmanoma, renkantis nišinius kvepalus kvapą pirmiausia reikėtų išsibandyti ant odos. Taip geriausiai išsiaiškinti, ar kvapas jums tinka ir patinka. Rinktis iš didelės pasiūlos visada padės ir mėgstamų aplinkos kvapų ar patikusių kvepalų natų patyrinėjimas. Aromatų aprašymuose minimos natos iš tiesų labai palengvina orientaciją, jos lyg kelio ženklai.

Galima sekti ir išbandyti tai, kas yra madinga. Pasak, E. Bertašienės, šiuo metu jaučiamas visuotinis gurmaniškų, saldžių konditerinių kvapų bumas, ir tai pastebima ne tik Lietuvoje, bet apskritai visame pasaulyje.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)