aA
Anksčiau, renkantis kosmetologę ar masažo meistrę, moterims dažniausiai pakakdavo patrauklios kainos ar draugės rekomendacijos. Šiuolaikinėms veiklioms damoms to nebeužtenka. Gyvenimo būdo pokyčiai, didėjantis mobilumas ir vis augantis paslaugų pasirinkimas lėmė kardinalius vartotojų poreikių pasikeitimus. Kartu su lūkesčiais kokybei išaugo ir jų jautrumas kitiems paslaugos aspektams – vietai, laikui ar netgi registracijos trukmei.
Išsiaiškino šiuolaikinės moters poreikius: kokios procedūros dabar atliekamos pas grožio specialistus?
Išsiaiškino šiuolaikinės moters poreikius: kokios procedūros dabar atliekamos pas grožio specialistus?
© Shutterstock

Laikas tapo brangia vertybe

Pasak vartotojų elgsenos specialistės Indrės Radavičienės, šiuolaikinis vartotojas yra visiškai priklausomas nuo laiko. Tai viena didžiausių vertybių, kurią visais įmanomais būdais stengiamasi tausoti. Tie vartotojai, kurie neturi daug laisvo laiko, tačiau nesiskundžia pajamomis, stengiasi taupyti kiekvieną minutę – samdo aukles, namų šeimininkes, drabužius valo valyklose. Tokie vartotojai vertina įmonių lankstumą ir galimybę įsigyti norimas prekes ar paslaugas internetu.

„Šiuolaikinis vartotojas taupyti laiką stengiasi nuolat. Septyni iš aštuonių vartotojų ypač susierzina, kai jų laikas gaišinamas „nepelnytai“. Statistika taip pat rodo, kad penki iš aštuonių vartotojų yra linkę pirmenybę teikti tam pasiūlymui, kuris jam sutaupo laiko. Daugelis verslo organizacijų, norėdamos išsaugoti šiuolaikinį vartotoją, yra priverstos diegti naujas technologijas ir sprendimus, kurie leistų dar labiau „susidraugauti“ su klientu“, – teigia I. Radavičienė.

Grožio ir sveikatinimo paslaugų platformos „Pasiutus lapė“ pardavimų specialistė Asta Stasiulytė pastebi, kad grožio paslaugų moterys taip pat nori čia ir dabar: „Remiantis atliktu Focus grupės tyrimu, rinktis grožio procedūras ir registruotis į jas moterys nori joms patogiu metu, o ne tada, kai dirba meistrė. Pasak apklaustų moterų, joms gaila laiko, kurį dėl 45 minučių procedūros reikia skirti registracijoms – bandyti susisiekti su meistre, derinti jos dienotvarkę su savo, nepavykus to padaryti, ieškoti kitos specialistės. Kartais tokios registracijos gali užtrukti net iki pusvalandžio. Įvertinus tai, grožio, sveikatinimo paslaugų salonai turėtų apsvarstyti išmanias, internetinių registracijų galimybes, leidžiančias moteriai rinktis iš kelių pasiūlymų. Popierinių žurnalų laikas baigiasi“, – teigia A. Stasiulytė.

Pardavimų specialistė priduria, kad taupyti laiką moterys nori ne tik registruojantis grožio procedūrai, bet ir renkantis tokį jos variantą, kuris garantuos ilgai išliekančius rezultatus. Tai patvirtina pardavimų apžvalga: 2017 metais moterys, norėdamos taupyti laiką ir ilgiau džiaugtis efektu, iš visų manikiūro ir pedikiūro technikų dažniausiai rinkosi ilgalaikį lakavimą. Jo rezultatai džiugina 2–3 savaites ir leidžia rečiau skubėti į grožio saloną.

Moterys renkasi atsakingiau

Taupydamos laiką, moterys nėra linkusios nuleisti kokybės kartelės. Grožio, sveikatinimo paslaugą rinktis sau patogiu metu jos nori ne tik todėl, kad negaištų laiko skambindamos meistrei, bet ir tam, kad kuo daugiau sužinotų apie paslaugos kokybę.

„Tyrimai rodo, kad moterys, lyginant su vyrais, prekes ar paslaugas renkasi kruopščiau. Jos ne tik atidžiau ieško paslaugos, ją vertina, bet ir dažniau domisi kitų vartotojų atsiliepimais. Vyrams svarbesnė yra ankstesnė patirtis, jie labiau linkę rinktis jau kartą išbandytą paslaugą. Žinoma, būna ir išimčių priklausomai nuo asmeninių ar net demografinių savybių“, – naudingomis įžvalgomis dalijasi I. Radavičienė.

Jai antrina ir A. Stasiulytė, teigianti, kad grožio procedūras moterys renkasi ypač atsakingai. Šioje sferoje labai svarbus komfortas procedūros metu ir rezultatų ilgalaikiškumas.

„Remiantis 2017 pardavimų apžvalga, matome, kad iš visų depiliacijos rūšių pirmavo depiliacija cukrumi. Galime daryti prielaidą, jog taip yra dėl to, kad šis metodas – mažiau skausmingas, pašalinami trumpesni plaukeliai, taigi ir rezultatas būna ilgesnis. Ta pati situacija – ir kalbant apie plaukų priežiūrą. Moterys dažniau rinkosi kirpimą su papildoma gydomąja procedūra, leidžiančia ilgiau džiaugtis glotniais plaukais. Apskritai, fiksavome paaugusį moterų rūpestį savo sveikata – perkamiausias iš visų masažų buvo gydomasis. Džiugu, kad grožio procedūrų registracijoms sutaupytą laiką moterys skyrė kur kas svarbesniems dalykams“, – apibendrina A. Stasiulytė.

Vartotojų elgsenos specialistės I. Radavičienės teigimu, šiuolaikiniams pirkėjams be paslaugų kokybės ir norimų rezultatų labai svarbios ir unikalios patirtys. Tai pagrindžia ir praėjusių metų duomenys: ieškodamos įdomių patirčių, moterys ypač pamėgo egzotiškus masažus, populiarios buvo ir ekologiško makiažo pamokos. Tad grožio specialistams pravartu apgalvoti, kokius naujus įspūdžius šiais metais jie pasiūlys savo klientams.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Ekspertė atsakė, kokios veido kaukės geriausios: tepamos, nulupamos ar lakštinės (19)

Faktas – paskutiniais metais išaugęs vienkartinių lakštinių kaukių populiarumas vis dar...

Simona Nainė – apie kovą su pigmentinėmis dėmėmis ir kaip jų atsikratyti (42)

Daugeliui vasara ir ruda, įdegusi oda – neatsiejami dalykai. Kartais net atostogų sėkmę...

Rasa Arlauskienė: esu susidūrusi su požiūriu „graži, tad nieko nedirbs“ (74)

Renginių vedėja Rasa Arlauskienė visuomet žavi elegancija ir nepriekaištingai išpuoselėta...

Mitai apie rūgštinės kosmetikos naudojimą: kaip iš tiesų elgtis vasarą

Nors Lietuvoje stipriai paplitusi nuomonė, kad vasaros metu derėtų vengti rūgštinės kosmetikos,...

Ekspertas paaiškino, kodėl tam tikrose kūno vietose atsiranda riebalų perteklius (10)

Įvairūs pasauliniai tyrimai rodo, kad tik nedidelė dalis populiacijos yra visiškai patenkinta savo...

Top naujienos

Vilniaus meras atsakė, kam reiktų ruoštis rugsėjį: tik tokiu būdu pavyktų išvengti visiško uždarymo (84)

Lietuvoje daugėjant koronaviruso atvejų, atsiranda vis daugiau iššūkių, kaip seksis pasiruošti...

Pokyčiai Pinskaus karjeroje: taps ekonomikos ir inovacijų ministro patarėju (285)

Nuo antradienio ekonomikos ir inovacijų ministrui, socialdarbiečiui Rimantui Sinkevičiui...

Gyventojai priversti mokėti už privačias medicinos paslaugas: tikina, kad kitos išeities tiesiog nebėra (301)

Lietuvoje jau baiminamasi antrosios koronaviruso bangos, tačiau visai neseniai užbaigtas karantinas...

Nedidelės gamybinės įmonės Šiauliuose vadovas: pasisekė, kad nusipirkome medžiagų dar prieš karantiną (5)

Šiauliai gali pasididžiuoti ne tik didžiuliais gamintojais , bet ir nedidelėmis įmonėmis,...

Žmonės toliau traukia gyventi į kaimą, bet vieno tipo sodybos mažai kam reikalingos kuriuos regionus renkasi ieškantys ramybės (152)

Pasibaigus karantinui lietuviai toliau žvalgosi į kaimą – tęsiasi sodybų ir vienkiemių pirkimo...

Stilistė atvertė kortas: dešimt balų, jei savo spintoje turite šiuos drabužius (26)

Jei stilistės Agnės Gilytės paklaustumėte, iš ko susideda kokybiška spinta, ji nemirktelėjusi...

„TikTok“ galėtų tapti „Microsoft“ dešimtmečio sandoriu: Timas Culpanas

Pirmiausia šį tą išsiaiškinkime: „Microsoft Corp.“ perkamas „ TikTok “ nėra vertas 50...

Regimantas Dima

Anglija po Brexito, Megxito, Boriso vadovavimo ir visų kitų nelaimių. Ar ji dar egzistuoja?

Autorius ilgai sėdėjo sėdėjo sėdėjo savo supamajame krėsle namo terasoje. Bet kiek galima...

Andrius Šedžius ir dvigubai jaunesnė jo mylimoji Erdvilė Pilvinytė laukiasi vaikelio (44)

Kelerius metus romantiškus santykius puoselėjantys ir kartu gyvenantys Andrius Šedžius bei...

Užpuoliko sumušta TV laidų vedėja: pusnuogis naktį įsiveržė į vagoną ir bandė išprievartauti sūnaus akivaizdoje (23)

Ukrainos televizijos laidų vedėja Anastasia Lugova (28 m.) socialinio tinklo „Instagram“...

|Maža didelių žinių kaina