aA
Elegantiškoji TV laidų ir renginių vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, vertinama kaip stiliaus ir moteriškumo ikona, savo žavesiu keri ir naujoje „Douglas“ kolekcijos kampanijoje, kurioje įkūnija grožio standartų supančiotą, savęs ieškančią moterį, rašoma pranešime spaudai.
Indrė Morkūnienė
© Douglas

Buvimas savimi – vienintelė modernaus grožio sąlyga, kurią savo naujojoje kampanijoje pabrėžia kosmetikos ir parfumerijos tinklas. Kam lygiuotis į kitus, jei turite save?

Vienas geriausių tokios moters pavyzdžių Lietuvoje – Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Baigusi teisės studijas, dviejų vaikų mama lengvai atsiskleidė ne tik scenoje, bet ir socialinėje erdvėje. Jos charizmatiškumas daro ją išskirtinę, o nuo veido nedingstanti šypsena skleidžia pasitikėjimą savimi. Inteligentiška, stilinga, gebanti atlikti keletą darbų vienu metu, Indrė žavi ne vieną, o jos unikalumas toks užburiantis, kad ji tampa daugelio moterų autoritetu. „Tobulumas manęs niekada nežavėjo. Kartais mūsų ydos, silpnybės daro mus įdomesniais žmonėmis“ – įsitikinusi moteris.

Nespalvotame vaizdo klipe I. Morkūnienė įkūnija pasimetusią, tarp senovinių grožio etalonų besiblaškančia moterį kol galiausiai atranda tikrąją save. Šia kampanija siekiama skatinti moteris įvertinti save kaip unikalias asmenybes, taip įgyjant pasitikėjimą savimi – ginklą, kurio šablono niekur neįsigysi, o tai ir yra didžioji stiprybė šiuolaikinėje kasdienybėje. Kaip ir realybėje, taip ir vaizdo įraše, veiksmas vyksta standartų kupiname gyvenimo sūkuryje.

Klipe dėvima kaukė simbolizuoja žmonių abejingumą vidinei esybei, kurį galiausiai nugali herojės atsivertimas į tikrą, savimi pasitikinčią moterį.

„Įvaizdinis klipas yra svarbi, tačiau tik viena iš daugelio sėkmingos kampanijos sudedamųjų dalių. Atsispyrę nuo viską jungiančios – pasitikėjimo savimi, kaip šiuolaikiško požiūrio į moters grožį – idėjos bei suprasdami vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje, skirtingas kampanijos žinutes išdalinome ir „piltuvėlio“ principu pateikėme skirtingoms auditorijoms priklausomai nuo jų psichografijos bei parodyto susidomėjimo kitais kampanijos turinio vienetais.

Toks metodas yra draugiškas tiek vartotojui (nes mato tik tai, kas jį domina), tiek naudingas prekės ženklui (nes atsiranda galimybė komunikuoti daug žinučių, kurios tarpusavyje „nesimaišo“). Paskatinti sėkmės skaitmeninėje erdvėje, perkėlėme kampanijos įvaizdinę dalį ir į „tradicinius“ plačiosios medijos kanalus – žurnalus, straipsnius ir televizijos klipą.“, – pasakojo Aurimas Preilauskas, kampaniją kūrusios reklamos agentūros kūrybos vadovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

5 dažniausi mitai apie permanentinį makiažą (18)

Nepriekaištingai atliktas makiažas yra svarbi kiekvienos moters įvaizdžio dalis. Vienas iš...

Kodėl odos priežiūros priemones būtina rinktis pagal amžių (2)

Esminiai grožio puoselėjimo principai nekinta šimtmečius – veido odą būtina kruopščiai...

Po skrandžio mažinimo operacijos neteko pusės svorio: jaudinausi tik dėl vieno dalyko (65)

Naujo sveikatingumo portalo „Kikifit“ rubrikoje „ Sėkmės istorija“ –...

Plinkantiems ir dėl to nerimaujantiems vyrams – naujas sprendimo būdas (12)

Plaukai vaidina itin svarbų vaidmenį kalbant tiek apie vyrų, tiek apie moterų išvaizdą, todėl...

5 požymiai, kad veido kremas padarys daugiau žalos, nei naudos (5)

Mes ne visada teisingai suprantame signalus, kuriuos mums siunčia oda. Kokiu „simptomų“ negalima...

Top naujienos

Po Naujųjų „ant popieriaus“ uždirbsime daugiau, bet kalbama apie sąmyšį

Nuo 2019 m. sausio 1-osios įsigalios priimta mokesčių reforma, o tai reiškia, kad keisis ir...

Paksą į prezidento postą vedęs Katkevičius: viskas yra taip pat, pamokų neišmokome (574)

2002 metais Lietuvoje vykę prezidento rinkimai nustebino ne vieną analitiką. Nors 2001 m. apklausos...

Pensijų pokyčiai palies visus: kitąmet reikės apsispręsti, kaip elgsimės su savo pinigais (320)

Nuo kitų metų pensijai kaupsime kitaip nei tai darėme iki šiol. Visi jaunesni nei 40 metų...

Tautvydas Marčiulaitis. Reikia pradėti be gailesčio ir labai greitai žudyti mažas kaimo mokyklas (26)

Per du metus matėme ilgai neregėtų dalykų. Mokesčių reformą, švietimo reformą bei...

Dėl Seimo pirmininko pasisakymo apie „gyvulių ūkį“ feisbukas leipsta juokais (70)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis prajuokino daugelį savo atsakymu apie „gyvulių ūkį“...

Šiltoje mero užuovėjoje – Frankenšteino eksperimentas valstybės sąskaita (54)

170 tūkst. eurų – tiek valstybei per metus atsieina sportininkų rengimo centro Druskininkuose...

Liudininkai pasakoja apie Strasbūre kilusią paniką: žmonės lakstė ir verkė ant tilto sužeistąjį radęs vyras: po 45 min. liovėmės gaivinti (108)

Prancūzijos policija trečiadienį tebeieško asmens, nušovusio tris žmones ir sužeidusio dar...

Žinomi keliautojai apie žiemos keliones: kur geriausia švęsti, o kur – ilsėtis (1)

Norintys Naujuosius sutikti užsienyje dar gali gauti bilietų, tik prieš keliaudami turėtų...

Kaunietis garaže slepia itin retą „Mercedes-Benz“ – tokių pasaulyje tik du (91)

„Parduosiu, jei reikės širdį ar kitą organą pirkti“, – juokiasi Stanislovas Bartkevičius,...

Maisto ekspertė pasakė, kaip išsirinkti geriausią silkę šventėms (8)

Nors pastarųjų kelerių metų tendencijos rodo, jog lietuviai vis drąsiau išbando naujus gaminius,...