DELFI Stilius gavo išskirtinę galimybę pasikalbėti su „Sothys“ eksporto vadovu Jean-Paul Loubet ir įmonės marketingo direktore Stephanie du Chaxel.

Kalbėdami apie 1946 m. sukurtą grožio imperiją, įmonės atstovai akcentavo pamatines vertybes, kuriomis kliaunasi prekės ženklas – tai atvirumas, sunkus darbas, inovacijos ir beprotiška aistra grožiui.

Grožis yra sunkiai aprėpiama tema, todėl nusprendėme pasidomėti keliais moteris dominančiais niuansais: ar kremai iš tiesų gali padėti išspręsti odos problemas, ar apsilankymai pas kosmetologą – neginčijama būtinybė ir kokios nedovanotinos klaidos daromos puoselėjant savo grožį.

– Grožio industrijos reklaminės kampanijos yra išties įtaigios – pirkite kremą nuo raukšlių ir netrukus džiaugsitės lygia ir jaunatviška oda. Ar kremas iš tiesų gali sulėtinti raukšlių formavimosi procesą, sumažinti raukšlių gylį? O gal tai tik marketingo triukas, skirtas masinti vartotoją?

S. du Chaxel: Investuojame į inovacijas grožio srityje, tačiau tik tuo atveju, kai tvirtai žinome, jog mūsų kuriamas produktas yra efektyvus. Mūsų prekės ženklas – tai tvirta mokslo ir gamtos kombinacija. Kai pristatome rinkai naujų produktų, tą darome būdami tvirtai įsitikinę, kad jie turės maksimalų poveikį odai.

Tad atsakant į pateiktą klausimą – taip, kremai nuo raukšlių yra išties efektyvūs ir tai įrodyta tyrimais.

J. P. Loubet: Marketingas yra svarbi grožio industrijos dalis, bet mūsų varomoji galia – vertybės. Prieš rinkai pristatydami naujų produktų, kiekvieno jų efektyvumą pamatuojame specialiais laboratoriniais prietaisais, kitaip tariant, atliekame klinikinius tyrimus. Pamatuojame raukšlių gylį prieš ir po kremo naudojimo, atsižvelgiame į odos elastingumo pokyčius ir kt. Galų gale, turime nuotraukų „prieš ir po“ – ir rezultatai juose akivaizdūs.

Jei atvirai, tarp visų formulių, kurias sukuriame, o jų būna apie 60 kasmet, yra tokių, kurios nepateisina mūsų lūkesčių. Tačiau tokie produktai niekada nepasiekia rinkos.

Būta atvejų, kai paskelbėme išleidžiantys naują produktą, tačiau paskutinę akimirką atšaukėme jo pasirodymą rinkoje. Taip nutiko tik todėl, kad galutiniame rezultate produktas nebuvo pakankamai efektyvus. Jei produktas nėra efektyvus – jam nėra vietos po „Sothys“ sparnu.
„Sothys“ prekės ženklo eksporto vadovas Jean-Paul Loubet

– Nejaugi visas delikačias grožio problemas galime išspręsti tik kremais?

J. P. Loubet: Maksimaliam rezultatui jums prireiks pagalbos. Mūsų rekomendacija paprasta – pasikliaukite ne savo nuojauta, kosmetikos prekių aprašais, bet kosmetologais ir jų žiniomis. Būtent todėl rengiame daugybę mokymų ir seminarų kosmetologams, dirbantiems su mūsų produkcija.

Įsivaizduokite – turite mašiną, kuria nesirūpinate. Vieną dieną sau tariate: ak, nusipirksiu naujus ratlankius, perdažysiu mašiną ir ji vėl bus kaip nauja! Bet jei jūsų stabdžiai prasti ar variklis turi rimtų gedimų, jokie išoriniai pokyčiai to nepaslėps.

Taip pat yra ir su veido oda – ja būtina rūpintis. Jei jūsų odos būklė prasta, net ir geriausias ir efektyviausias kremas nesuteiks jums maksimalaus efekto. Tam, kad oda maksimaliai pasisavintų produkto veikliąsias medžiagas, ji turi būti tinkamai paruošta.

Turite suprasti, kad grožio priemonės bus veiksmingos tik tuo atveju, jei joms „padėsite“ – reguliariai lankysitės pas kosmetologą, naudosite paskirtas veido priežiūros priemones ir puoselėsite sveiką gyvenimo būdą.

Jei daug rūkote, reguliariai išlenkiate taurelę ir mažai miegate, net ir plastinė chirurgija mažai kuo jums pagelbės – jūsų gyvenimo būdas yra žalingas ir tai atsispindės jūsų veide.

S. du Chaxel: Kosmetologai yra tarsi jūsų odos gydytojai. Jie nustato diagnozę atsižvelgdami į odos būklę, gyvenimo būdą. Ši diagnozė kinta su kiekvienu apsilankymu, nes kosmetologai stebi jūsų odos pokyčius.

Neabejoju, esate ekspertai savo srityse, bet vargu ar galite save pavadinti odos ekspertais. Tad leiskite jūsų oda pasirūpinti tiems, kas šią sritį išmano geriausiai.

– Jei teisingai suprantu, viena pirmųjų odos priežiūros klaidų savo nuožiūra pasirinkti produktai?

J. P. Loubet: Taip. Žmonės vis dar yra linkę rinktis produktus patys, atsižvelgdami į aprašus. O kartais tiesiog pasikliaudami parduotuvių konsultantais. Bet supraskite, juk jie – tikrų tikriausi pardavėjai, o ne odos ekspertai.

Be to, prekių ženklai, savo produkciją tiekiantys prekybos tinklams, dažniausiai gali pasiūlyti tik labai mažą aktyvių ingredientų koncentraciją turinčių produktų. Jie negali ir nenori rizikuoti su didelės koncentracijos produktais, nes tiesiog nežino, kokia jų pirkėjų oda!

Didesnės koncentracijos produktus galite įsigyti tik iš profesionalios kosmetikos linijų ir dažniausiai – pas kosmetologus.

S. du Chaxel: Net ir kosmetologo kabinete įsigijus reikiamų produktų, vizitų pas grožio ekspertą nereikėtų atsisakyti. Negalvokite, kad iš kosmetologo nusipirkę kaukę, tą pačią procedūrą sau sėkmingai ir, be to, nemokamai atliksite namuose – tai toli gražu nebus taip efektyvu.

Per vieną procedūrą kosmetologo kabinete gali būti panaudotos net 8 skirtingi produktai, ką jau kalbėti apie tai, kad kosmetologai naudoja itin koncentruotas priemones, kurių paprastas pirkėjas įsigyti negali.
„Sothys“ prekės ženklo marketingo vadovė Stephanie du Chaxel

– Bet profesionalių veido priežiūros produktų kainos kartais viršija žmonių finansines galimybes...

J. P. Loubet: Žmonės investuoja 20-40 tūkst. eurų į mašiną, kurią jie pakeis po kelerių metų, tačiau 70 eurų kremas, kurį tepa ant odos, staiga tampa per brangus? Argi neverta investuoti į savo veido odą? Juk šiame kūne gyvensite visą likusį gyvenimą.

Investuokite į savo odą, nesvarbu, kokio amžiaus būtumėte. Tačiau tuo pačiu įsitikinkite, kad prekės ženklas, į kurį investuojate, rūpinasi ne tik momentiniu efektu, bet ir tuo, kad ilgalaikėje perspektyvoje atrodytumėte jaunatviški ir gražūs.

– Ar sutiktumėte su mintimi, kad dažnas pirkėjas labiau už viską nori momentinio efekto čia ir dabar?

J. P. Loubet: Gyvename pasaulyje, kuriame žmonės nenori ilgai laukti rezultatų. tačiau taip pat, kaip gėlei reikia saulės ir vandens tam, kad žydėtų, taip pat jūsų odai reikia priežiūros.

Rinkoje yra daug produktų, kurie gali duoti momentinį efektą, bet tai turi kainą – jūs sukuriate odos disbalansą. Su kiekvienu kartu jums reikia daugiau ir daugiau, vis didesnės dozės – bet ar pagalvojote, kad taip padarote negrįžtamą žalą odai?

Pavyzdžiui, Tolimųjų Rytų šalių moterys naudoja itin agresyvų rūgštinį pilingą – efektas nuostabus, jų oda tarsi kūdikio užpakaliukas! Tačiau tokiais pilingais išbalansuojama oda ir pagreitinamas senėjimo procesą. Būdamos 40-ies, jos atrodo 55-erių. Padaugėja pigmentinių dėmių, nes oda yra praradusi normalų balansą, sunkiai atsinaujina savaime.

– Kokios yra bendrosios jūsų, kaip grožio srities ekspertų, rekomendacijos?

J. P. Loubet: Nežaiskite su savo oda, nes žala gali būti labai didelė, o laiko atgal jau neatsuksite.

S. du Chaxel: Atlikite „namų darbus“ – naudokite kremus, kuriuos jums paskiria jūsų kosmetologas, reguliariai pas jį lankykitės ir tai bus geriausia investicija į odą. Jūs sulauksite rezultatų, už kuriuos mokate pinigus.

– Kokios tendencijos šiuo metu vyrauja viso pasaulio grožio rinkoje?

S. du Chaxel: Vienas didžiausių trendų - greito efekto inovatyvūs produktai, kurie suteikia dermoestetinės procedūros efektą.

Bet taip pat turime ir didelį „lėto gyvenimo“ kultą. Žmonės nori senti oriai. Įrodyta, kad 55-64 m. amžiaus moterys jaučiasi dešimčia metų jaunesnės. Ir tai tiesa! Raukšlės nebėra didžiausia problema, ypač, jei moterys jaučiasi jaunos širdyje.

J.P. Loubet: Pasaulyje yra šioks toks paradoksas – žmonės nori mirti jauni, bet kaip įmanoma vėliau (juokiasi).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)